Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اکثر نمادهای عمده گروه خودرویی در اولین هفته اسفند ماه یا منفی بودند یا در دامنه نوسان منفی مورد معامله قرار گرفتند که علت این امر را می توان در بلاتکلیفی شرایط اقتصادی، وضعیت بدهی‌ها و زیان مربوط به این گروه جستجو کرد. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان،شرایط گروه خودرویی این هفته علی رغم پیش فروش های موفقی که صورت گرفت همچنان ضعیف بود و اکثر نمادهای عمده گروه خودرویی در اولین هفته اسفند ماه یا منفی بودند یا در دامنه نوسان منفی مورد معامله قرار گرفتند که علت این امر را می توان در بلاتکلیفی شرایط اقتصادی، وضعیت بدهی‌ها و زیان مربوط به این گروه جستجو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روند معامله ۵ گروه سایپا، پارس خودرو، زامیاد، گروه بهمن، ایران خودرو به شرح زیر است:

*سایپا (خساپا)

سهام گروه سایپا در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از ۴ هزار و ۱۳۴ سهم در انتهای هفته گذشته به ۳ هزار و ۵۵۴ سهم رشد کرد و حجم از ۴۸ میلیون و ۶۳۶ سهم با کاهش به ۴۷ میلیون و ۷۴ سهم رسید.

در ابتدای هفته این با رشد ۲.۲۹ درصدی روبرو شد که این روند در پایان هفته ادامه و به روند صعودی ۱.۴۸ درصدی رسید.  

*ایران خودرو (خودرو)

سهام گروه ایران خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت یک هزار و ۳۵۷ سهم در ابتدای هفته به یک هزار و ۴۴۸ سهم افزایش یافت و حجم از ۱۲ میلیون و ۹۲ سهم با رشد به ۱۴ میلیون ۱۹ سهم رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند مثبت ۱.۲۵ درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته ادامه و به رشد ۲.۳۳ درصدی رسید.  
*زامیاد (خزامیا)

سهام گروه زامیاد در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت یک هزار و ۴۷۶ سهم در ابتدای هفته به یک هزار و ۱۶ سهم اُفت کرد و حجم از ۲۰ میلیون و ۵۴۱ سهم با روند صعودی به ۱۵ میلیون و ۶۴ سهم رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند صعودی ۰.۷۷ درصدی روبرو شده که این روند در پایان هفته ادامه و به رشد ۱.۱۲ درصدی رسید.  

*سایپا دیزل (خکاوه)

سهام گروه سایپا دیزل در هفته جاری مورد معامله قرار نگرفت.  

*پارس خودرو (خپارس)

سهام گروه پارس خودرو در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت یک هزار و ۳۴۲ سهم در ابتدای هفته به ۹۸۴ سهم کاهش یافت و حجم از ۱۷ میلیون و ۶۲ سهم با رشد به ۱۵ میلیون و ۲۷۳ رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند صعودی ۱.۶۸ درصدی روبرو شد که این روند در پایان هفته ادامه و به رشد ۰.۶۵ درصدی رسید.  

*گروه بهمن (خبهمن)

سهام گروه بهمن در هفته جاری مورد معامله قرار گرفت و از ۴۱۶ سهم در ابتدای هفته به ۴۴۵ سهم در پایان هفته افزایش یافت و حجم از ۶ میلیون و ۹۲۵ با رشد به ۸ میلیون و ۵۹۶ سهم رسید.

در ابتدای هفته این سهم با روند صعودی ۰.۱۹ درصدی روبرو شد که این روند در پایان هفته متوقف و به اُفت ۰.۱ درصدی رسید.  
*ایران خودرو دیزل (خاور)

سهام گروه ایران خودرو دیزل در هفته جاری مورد معامله قرار نگرفت.  

همایون دارابی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان بیان کرد:شرایط گروه خودرویی این هفته همچنان ضعیف بود و بخش عمده از این قضیه علی رغم پیش فروش های موفقی که در هفته گذشته صورت گرفت به این بازمی گردد که بازار هنوز با اقتصاد گروه خودرویی، وضعیت بدهی‌ها و زیان مربوط به این گروه کنار نیامده است.
وی در ادامه افزود: اکثر نمادهای عمده گروه خودرویی در اولین هفته اسفند ماه یا منفی بودند یا در دامنه نوسان منفی مورد معامله قرار گرفتند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازار سرمایه خودرو ایران خودرو سایپا سهام ارزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دامنه نوسان بورس و فرابورس تغییر کرد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، با تصمیم جدید در بازار سرمایه، در پی تنشهای اخیر، دامنه بورس به مثبت و منفی یک کاهش یافت و هم اکنون روی تابلوی معاملات اعمال شده است.

بیشتر بخوانید: چراغ خاموش بورس بر فروش متری مسکن

اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص تداوم معاملات بازار با محدودیت دامنه نوسان:

پیرو برگزاری جلسه اضطراری هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در ساعات ابتدایی روز جاری، مقرر گردید با هدف حمایت از حقوق سهامداران و جلوگیری از تاثیر هیجانات بر روند بازار، دامنه نوسان کلیه نمادهای سهام و حق تقدم سهام قابل معامله در بازارهای بورس و فرابورس برای مدت سه روز متوالی به مثبت و منفی ۱ درصد و دامنه نوسان صندوق های سهامی نیز به مثبت و منفی ۲ درصد محدود گردد.

بدیهی است سازمان بورس با همکاری شرکت های بورس و فرابورس بصورت پیوسته شرایط بازار و وقایع مرتبط را رصد نموده و در صورت لزوم تصمیمات بعدی را اتخاذ و اعلام خواهد نمود.

بدیهی است سازمان بورس با همکاری شرکت های بورس و فرابورس بصورت پیوسته شرایط بازار و وقایع مرتبط را رصد نموده و در صورت لزوم تصمیمات بعدی را اتخاذ و اعلام خواهد نمود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227006 برچسب‌ها بورس

دیگر خبرها

  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • دامنه نوسان بورس به حالت قبل بازمی‌گردد
  • دامنه نوسان معاملات بورس به حالت قبل برمی گردد
  • سازمان بورس: دامنه نوسان در بازار سهام به مثبت و منفی یک درصد محدود شد
  • دامنه نوسان بورس مثبت منفی ۱ درصد شد
  • دامنه گواهی سکه و شمش طلا چند در صد شد؟
  • دامنه نوسان بورس و فرابورس تغییر کرد
  • دامنه نوسان بورس، مثبت منفی یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس یک درصد شد
  • دامنه نوسان بورس مثبت منفی یک درصد شد