Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@15:46:58 GMT

50 گردان سایبری در فضای مجازی کرمان تشکیل شده است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۸۵۲

50 گردان سایبری در فضای مجازی کرمان تشکیل شده است

کرمان - ایرنا - فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: 50 گردان سایبری به استعداد هر گردان 50 تا 137 نفر برای مقابله با تحرکات دشمن در فضای مجازی این استان تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، سردار غلامعلی ابوحمزه روز پنجشنبه در یادواره شهدای رسانه و سومین جشنواره رسانه های برتر استان کرمان ( کرمان) و دومین گردهمایی فعالان مجازی افزود: با توجه به اهمیت فضای مجازی و نقش کلیدی آن نخستین برنامه کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان به فضای مجازی اختصاص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: رونمایی از محصولات کمیته فضای مجازی، ساخت بازی های رایانه ای و اپلیکیشن های تخصصی و ساخت مستندهای شهیدان از جمله فعالیت های بسیجیان مومن استان کرمان است.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: تجلیل از 15 شهید و 15 جانباز رسانه دوران دفاع مقدس، راه اندازی دبیرخانه و رونمایی از پوستر جشنواره ابوذر و انتخاب 25 اثر برتر در این جشنواره و دومین گردهمایی فعالان مجازی کرمان در سال جاری انجام شده است.
وی با اشاره به برگزاری کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان افزود: کار ما با اتمام این کنگره تمام نخواهد شد و برای تحقق منویات و دستورات مقام معظم رهبری، برنامه ریزی در طول سه سال انجام می شود.
سردار ابوحمزه تاکید کرد: رسانه ها باید همیار مسئولان برای به سرانجام رساندن توصیه ها و اهداف رهبر معظم انقلاب اسلامی باشند.
کنگره 6 هزار و 500 شهید استان کرمان از 2 تا 9 اسفند در استان کرمان برگزار می شود.
این آیین با حضور معاون شورای عالی فضای مجازی، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان و جمعی از مسئولان در مصلی امام علی (ع) کرمان برگزار شد.
همچنین در این آیین از محصولات رسانه ای فعالان رسانه ای و فضای مجازی کرمان رونمایی شد.
3029/7437

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي فضاي مجازي كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیبهای فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستانهای مختلف در دست اجرا است.

 

حجت الاسلام صاحبقرانی امروز در خواف افزود: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانها از ظرفیتهای بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیبهای فضای مجازی بهره گرفته می شود و سطح آگاهی های عمومی افزایش می یابد.

 

 وی ادامه داد: محتواسازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفندهای فرهنگی دشمنان و آسیبهای این بخش از دیگر رویکردهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی است.

دیگر خبرها

  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف | زن جوان دستگیر شد
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان