Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@22:55:03 GMT

تاکید بر هم افزایی و وحدت ملی در جامعه

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۹۲۱

تاکید بر هم افزایی و وحدت ملی در جامعه

شاه کرمی گفت: همه مدیران و مسئولان باید قانون را به صورت شفاف دنبال و زمینه های تحقق عدالت در ارائه خدمات را برای جامعه هدف فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، حاتم شاه کرمی، شامگاه گذشته (1 اسفند) در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در سالن جلسات اداره کل تعاون استان برگزار شد، ضمن تاکید بر هم افزایی گفت: وجود این شورای هماهنگی می توانند منشا خیر و برکت فراوان در استان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اعضای شواری هماهنگی باید نشاط و امید را در بین دستگاه های متبوع خود و همچنین جامعه هدف خود گسترش دهند، بیان کرد: جامعه هدف این وزارت خانه عموم مردم هستند و ایجاد شور و نشاط اجتماعی سبب پیشبرد هر چه بهتر کارها می شود.

 

وی همچنین به جلب اعتماد عمومی تاکید کرد و افزود: یکی از وظایف مدیران استانی، قانون مداری در راستای جلب اعتماد جامعه هدف است که شفافیت و حرکت در مسیر قانون یکی از تاکیدات مقام وزارت است که باید به آن توجه شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بعضی از موارد مردم به دلیل عدم رعایت عدالت در قانون و قانون مداری از ما گله مند هستند، اضافه کرد: در این راستا همه مدیران و مسئولان باید قانون را به صورت شفاف دنبال و زمینه های تحقق عدالت در ارائه خدمات را برای جامعه هدف فراهم کنند.

 

شاه کرمی در بخش دیگری از سخنانش به حجم بالای مراکز آموزشی در بخش های خصوصی و دولتی اشاره کرد و گفت: با این وجود نیروهای ماهر که نیازمند بازار کار است وجود ندارد.

 

معاون کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: به دلیل فقر مهارتی نمی توانیم نیاز بازار کار را در حوزه تامین نیروی کار و با استفاده از نیروهای فنی و دارای دانش کافی تامین کنیم و دلیل آن می تواند آزمون ها و آموزش های تئوری و کاغذی باشد.

 

این مقام مسئول بر پروژه محور کردن آموزش و مهارت آموزی تاکید کرد و گفت: تنها راه تامین نیروی صاحب مهارت با استفاده از ظرفیت های موجود، پروژه محور کردن آموزش و مهارت آموزی است چرا که بازار کار ما امروزه به دنبال مهارت است و این موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به شرایط اقتصادی جامعه اشاره کرد و بیان کرد: امروز در شرایط سختی به سر می بریم و شاهد تاثیر تحریمها بر روی تولیدات و اقتصاد هستیم، که در چنین شرایطی باید با حفظ اشتغال موجود راه برون رفت از این مشکل را هموار کنیم.

 

در ادامه این جلسه بهروز اکرمی نیز در سخنانی با اشاره به جایگاه وزارت تعاون در کشور گفت: جامعه هدف این وزارتخانه تقریبا تمامی مردم هستند و هر ایرانی حداقل با یکی از سازمان های زیر مجموعه این وزارتخانه در ارتباط است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی افزود: هر تصمیم استانی و ملی از سوی این وزارتخانه می تواند تاثیرات عظیمی بر لایه های اجتماعی داشته باشد.

 

وی بر برگزاری جلسات کمیسیون کارگری به صورت هفتگی در شهرستان ها تاکید کرد و ادامه داد: این امر به تسریع فرایند پرداخت مطالبات کارگری ، مردم و کارگران ما کمک خواهد کرد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: یکی از اصلی ترین دلایل بروز مشکلات در شرایط کنونی کشور، رویکرد غیر علمی به موضوعات است که در این راستا ما باید تلاش کنیم تا به هیچ عنوان رویکرد و رفتار غیر علمی که نتایج زیانبار به دنبال دارد را در کار خود نداشته باشیم.

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان خبرگزاری شبستان استان بوشهر حادثه تروریستی بیانیه گام دوم انقلاب حضرت عباس اصفهان حضرت ام البنین سلام الله علیها کلنگ زنی سپاه پاسداران معاون وزیر کار استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به افزایش ۵۰ درصدی ضریب ریالی k پایه کارشناسان پروانه‌دار و پرستاری، جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری را تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عباس عبادی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند وزارت بهداشت در اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، گفت: امسال برای نخستین بار تعرفه ترجیحی برای مناطق کمتر برخوردار تصویب شد که گامی در جهت دسترسی عادلانه مردم به خدمات پرستاری و انگیزه همکاران جهت ماندگاری در این مناطق است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت به افزایش 50 درصدی ضریب ریالی k پایه کارشناسان پروانه‌دار و پرستاری اشاره و بیان کرد: این افزایش نسبت به سال گذشته از 20 هزار و 100 تومان به 30 هزار و 200 تومان رسیده است.

عبادی همچنین گفت: 15 درصد به ارزش نسبی خدمات پرستاری(k) نسبت به سال قبل اضافه شده است که این مصوبات منجر به رشد مناسبی در میزان تعرفه پرستاران در سال 1403 خواهد شد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به مزایای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری، تصریح کرد: با اجرای این قانون، استقلال مالی و ارتقای هویت سازمانی گروه پرستاری بهبود یافته است.

وی افزود: این قانون منابع جدید مالی را برای بیمارستان‌ها فراهم کره است. دانشگاه‌های علوم پزشکی موظفند در توزیع این منابع وفق دستورالعمل‌های ابلاغی نقش فعالانه‌ای داشته باشند تا منافع آن به طور عادلانه به تمامی پرستاران برسد.

وی از اهتمام دولت سیزدهم و وزارت بهداشت برای حل مشکلات پرستاری خبر داد و گفت: این دستاوردها حاصل تلاش‌های یکساله و اصلاحات انجام شده در قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری است که بدون شک، این اقدامات گامی کوچک در جهت ارتقای جایگاه پرستاران در نظام سلامت کشور و افزایش انگیزه آنها برای ارائه خدمات بهتر به مردم شریف ایران خواهد بود.

ارزش نسبی بسته خدمات و مراقبت‌های پرستاری به شرح جدول زیر به تصویب رسیده است:

 

دیگر خبرها

  • جهان اسلام یکپارچه در مقابل جبهه کفر ید واحده تشکیل دهد
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت در آذربایجان غربی رفع شود
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است
  • سرلشکر باقری : عملیات " وعده صادق " تراز جدیدی از اقتدار دفاعی نیرو‌های مسلح ایران را به جامعه جهانی نشان داد
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جزئیات تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • آغاز مهارت افزایی دانشجویان داروسازی با همکاری صنایع سلامت محور