Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@10:20:16 GMT

تجلیل از 40 مهندس نخبه سمنانی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۹۶۳

تجلیل از 40 مهندس نخبه سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی دیابی،معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان امروز 2 اسفند در جمع خبرنگاران از تجلیل 40 مهندس نخبه در سمنان خبر داد و گفت: این تعداد از مهندسان نخبه استان سمنان قرار است امروز در مراسمی به مناسبت روز مهندس تجلیل شوند.

وی با اشاره به حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و استاندار سمنان در این مراسم اظهار کرد: پروفسور علی خیرالدین و سید محمد غرضی نیز سخنرانان اصلی این همایش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیابی با اشاره به اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی در حال ارائه خدمت به مردم محروم کشور است متذکر شد:نقش مهندسان بسیجی در روند خدمت رسانی بسیار ارزشمند است و حضور آنان نیز روز به روز در مسیر خدمت رسانی افزایش می‌یابد.

به گفته وی، آیین نکوداشت روز مهندس و بسیج مهندسین قرار است پیش از ظهر امروز در تالار استاد شهید مطهری در شهر سمنان برگزار شود که در حاشیه برگزاری این همایش تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این استان، آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی خود را در نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن خبرگزاری قرآن مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان از برگزاری جشنواره تولیدات رسانه‌ای با عنوان "روایت خدمت" و با محوریت سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، به نقل از دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان، فرشید فلاح، اظهار داشت: جشنواره تولیدات رسانه‌ای "روایت خدمت" با محوریت سفر رئیس‌ جمهوری به استان سمنان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره در آستانه دور دوم سفر ریاست جمهوری اسلامی ایران به استان سمنان در دو بخش آزاد و ویژه و در قالب‌های موشن گرافیک، محتوای صوتی، اینفوگرافیک، عکس، یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مصاحبه، مقاله، پوستر و کلیپ برگزار خواهد شد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان سمنان افزایش مشارکت‌های مردمی و رسانه ای در تبیین و تشریح مسائل مرتبط با سفر اول و دوم آیت‌الله رئیسی را از محورهای جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت بیان کرد و ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت 1403 در پیام‌رسان ایتا به آیدی m_rasne@ و یا شماره 09921459871 ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، گفت: هدایای نفیسی به 10 اثر برگزیده بخش آزاد و پنج اثر برگزیده بخش ویژه اهدا خواهد شد.

فلاح، افزود: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی این استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • خبرنگاران استان سمنان در جشنواره تولیدات رسانه‌ای روایت خدمت شرکت کنند
  • پیام سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • ابلاغ تسلیت سید محمد خاتمی به خانواده شهید انتظاریان
  • خبر‌هایی از تجلیل از فعالان کتابخوانی در گرمسار
  • میز خدمت کمیته امداد امام خمینی ره استان سمنان دایر می‌شود
  • درخشش داور سمنانی در مسابقات والسبال آسیایی
  • میز خدمت سفر رئیس جمهور به استان سمنان راه‌اندازی شد
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • خبر‌هایی از برپایی محفل انس با قرآن و تجلیل از قرآن آموزان در شهمیرزاد