Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از مازندران به مناسبت سالروز وفات ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، هیئت رئیسه موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری شب گذشته یکم اسفندماه به همراه کارکنان و برخی همکاران موسسه در منزل سردار شهید محمدحسن طوسی، حضور و با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام دکتر محمود دیانی، رئیس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، به عنوان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت یاد کزد و یاد شهدا را اشاعه‌دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه و دلجویی و دیدار با آنان را ادای دین به ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با استفاده از نظر برخی مفسران قرآن کریم در تفسیر آیات سوره قدر مبنی بر نزول سالانه اسرار قرآنی به وجود مقدس امام زمان(عج)، بر لزوم نوخوانی و بازخوانی آموزه‌های قرآنی به روایت اهل البیت(ع)، برای نسل‌های جدید تاکید کرد و فلسفه اصلی تشکیل موسسه پیامبر اعظم(ص) توسط عده‌ای از اساتید رشته‌های الهیات دانشگاه‌های مازندران را همین امر عنوان کرد.

دیانی یکی دیگر از اهداف تاسیس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری را انتقال مفاهیم و فرهنگ قرآنی از جمله فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید دانست و اظهار کرد: این موسسه در راستای اعتلای همان آرمانی است که شهیدان گرانقدر از جمله سردار شهید طوسی، فداکارانه به دنبال آن بودند.

رئیس موسسه پیامبر اعظم(ص) ساری در ادامه، گزارش کوتاهی از فعالیت نشر شهید طوسی ارائه کرد و افزود: نشر سردار شهید طوسی در مهر 1395  فعالیت خود را آغاز کرده و در این مدت، 13 عنوان کتاب در حوزه مباحث قرآن و اهل بیت(ع)  به چاپ رسانده است.

وی افزود: جدیدترین کتاب تولید شده نشر سردار شهید طوسی وابسته به موسسه پیامبر اعظم(ص)ساری، با عنوان «عروس حضرت قرآن» پیرامون انعکاس کلام الهی در شخصیت و اندیشه حضرت فاطمه زهرا(س)، توسط همسر سردار شهید طوسی و تنها یادگار آن شهید والامقام، سمیه طوسی، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری مازندران، رونمایی شد.

در این دیدار، حجت الاسلام محمد اسماعیل قاسمی، برادر شهیدان طوسی و نیز عیسی قاسمی برادر دیگر شهیدان و مدیر کل امورفرهنگی و اجتماعی استانداری و عباس رمدانی داماد سردار شهید طوسی حضور داشتند.

در پایان این دیدار جهت تکریم و تجلیل از مقام ارجمند خانواده شهیدان طوسی، تندیس یادبودی از سوی موسسه پیامبر اعظم(ص) به همسر  سردار شهید طوسی اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دیدار سردار شهید طوسی سالروز وفات ام البنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • دیدار با والدین شهید قربان پیری در نقده
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید بیژن حسنی
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • سردار فدوی با خانواده شهید الداغی دیدار کرد
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • سرچشمه عرفان وحیانی و اخلاق قرآنی یکی است