Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@21:00:04 GMT

دستگیری باند کلاهبرداری در ماهنشان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۰۲۵

دستگیری باند کلاهبرداری در ماهنشان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرگرد هادی نوروزی فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر ارائه دفترچه‌های بیمه به منظور تخفیف در مراجعه به پزشکان، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان ادامه داد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی اعزام شدند.   انتهای پیام/ن شناسایی باند کلاهبرداری در زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی شائینی شامگاه چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه در پی اعلام گزارش مبنی بر بدل اندازی در یکی از طلا فروشی‌ها موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از زنان بدل انداز سکه پارسیان در این پرونده بود.

وی ضمن بیان اینکه چهار زن بدل انداز سکه پارسیان مورد شناسایی قرار گرفتند، افزود: این افراد در دو گروه دو نفره اقدام به فروش سکه‌های تقلبی پارسیان کرده و سپس متواری شدند.

فرمانده انتظامی شاهرود ضمن بیان اینکه هویت و محل اختفای این چهار نفر ردیابی شد، ابراز داشت: چهار زن در چهار نقطه مختلف شهر دستگیر شدند.

شائینی ضمن بیان اینکه متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند، تصریح کرد: این افراد به پنج فقره بدل اندازی طلای پارسیان در شاهرود اعتراف کردند.

وی افزود: خرید و فروش طلا حتماً می‌بایست با فاکتور خرید انجام شود و قبل از انجام معامله نیز باید هویت فرد احراز و طلا نیز برای اصل بودن تست شود.

کد خبر 6081500

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • جشنواره طبخ ماهی قزل‌آلا در ماهنشان
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری و احضار اعضای باند تولید و اتتشار محتوای مبتذل در بوشهر
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • فرمانده انتظامی کشور: ۵۰ کلاهبردار کنکوری برای فروش سوالات درخواست سکه تمام عیار کردند
  • دستگیری ۴زن بدل انداز در شاهرود/متهمان غیر بومی و سابقه دار بودند
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • کشف ۲۵ فقره سرقت در مشهد