Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین‌ گفت: دشمنان باید بدانند با این گونه اقدامات کور و تروریستی کوچکترین خللی در اراده ملت ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری وارد نمی‌شود بلکه اراده آنان بیش از پیش تقویت می‌شود. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین‌، مهدی صادق‌پور صبح امروز در جمع بسیجیان اظهار داشت: همزمان با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و با شروع به‌کار «سیرک ورشو» با بازی گردانی صهیونیسم غاصب و دولت آمریکا و با بازیگری ایادی مرتجع منطقه‌ای آنان، حمله تروریستی و عقده گشایانه به اتوبوس حامل سبزپوشان علوی را در مسیر بازگشت از ماموریت، مدافعان امنیت ملی که بدون هیچ‌گونه سلاح و مهمات، به آغوش خانواده‌هایشان بودند به صورت ناجوانمردانه به فیض شهادت و جانبازی نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: حادثه تلخ و جانسوز حمله انتحاری تکفیری‌های کور دل در سیستان و بلوچستان و شهادت مرزبانان عزیز و پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی و امنیت ملت، قلب هر ایرانی وطن‌دوستی را به درد آورد.

ماموستا ‌شهبازی: ترقه‌بازی‌های دشمنان ذلیل، خللی در اراده ملت ایجاد نمی‌کندماموستا ‌غفوری: حادثه تروریستی اخیر عمق کینه دشمنان را نسبت به ملت ایران ‌نشان دادیادواره شهدای تروریستی سیستان و بلوچستان در گرگان برگزار شد
صادق‌پور تاکید کرد: عوامل داخلی و خارجی این حادثه بدانند که خلل و ترسی در روند دفاع از مرزهای اسلامی به وجود نمی‌آید بلکه با تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی خواب را از این لکه‌های متعفن شیطانی گرفته و تا روزی که آن‌ها را به زباله‌دان‌ تاریخ بشری نسپاریم دست از پای نخواهیم کشید.

وی ادامه داد: بی‌گمان گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب و حامیان آنان که مرتکب این جنایت ننگین شدند، منتظر سیلی سختی باشند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین بیان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون غیرتمندی و جانفشانی جوانان غیرتمند و بی‌ادعایی همچون این شهدای بزرگوار است و بسیاری از جوانان ایران اسلامی در 40 سال گذشته از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهدای خون خود عزت، سربلندی و اقتدار را به میهن هدیه کردند.

وی تصریح کرد: مردم ایران در 40 سال گذشته از جنگ تحمیلی گرفته تا دفاع از حریم ولایت و امنیت کشور نشان دادند برای گذشتن جان خود برای دفاع از نظام و امنیت مردم واهمه‌ نداشته در حالی که یکی از حکمت‌های شهادت شهدای مدافع وطن نیز آن است که مسئولان به هوش آیند.

صادق پور گفت: دشمنان نیز باید بدانند با این گونه اقدامات کور و تروریستی کوچکترین خللی در اراده ملت ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری وارد نخواهد شد بلکه اراده آنان بیش از پیش تقویت می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است

تابناک _ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و هیأت همراه، با تجلیل از ایستادگی بی‌نظیر نیرو‌های مقاومت فلسطین و همچنین مردم غزه تاکید کردند: صبر تاریخی مردم غزه در مقابل جنایت‌ها و وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی که با حمایت کامل غرب انجام می‌شود، یک پدیده عظیم است که حقیقتا به اسلام عزت بخشیده و موضوع فلسطین را علی‌رغم خواست دشمن، به مسئله اول جهان تبدیل کرده است.

رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه کشتار مردم غزه و نسل‌کشی در این منطقه هر انسان صاحب وجدانی را متاثر می‌کند، افزودند: جمهوری اسلامی ایران در موضوع حمایت از قضیه فلسطین و مردم مظلوم و مقاوم غزه هیچ تردیدی به خود راه نخواهد داد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای موضوع حمایت افکار عمومی بین‌المللی و همچنین افکار عمومی جهان اسلام به‌ویژه دنیای عرب از مردم غزه را مهم ارزیابی کردند و گفتند: اقدامات تبلیغاتی و رسانه‌ای مقاومت فلسطین تاکنون بسیار خوب و جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است و باید در این زمینه بیش از پیش اقدام شود.

ایشان همچنین یاد شهید «العاروری» از رهبران حماس را که به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، گرامی داشتند و خاطر نشان کردند: این شهید بزرگوار شخصیت برجسته‌ای بود که عاقبتِ مبارکِ شهادت، پاداش خداوند متعال به مجاهدت‌های وی بود.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس نیز در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران از قضیه فلسطین و به‌خصوص مردم غزه، گزارشی از آخرین تحولات میدانی و سیاسی جنگ غزه ارائه کرد و گفت: صبر و ایستادگی مثال‌زدنی مردم غزه و نیرو‌های مقاومت در این شش ماه، که ناشی از ایمان راسخ آنان است موجب شده دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف راهبردی خود در جنگ غزه، دست نیابد.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» اسطوره شکست‌ناپذیری رژیم صهیونیستی را از بین بُرد و اکنون دشمن صهیونیستی بعد از گذشت شش ماه خسارت‌های سنگینی را متحمل شده و هزاران نفر از نظامیان این رژیم کشته و زخمی شده‌اند، افزود: جنگ غزه یک جنگ جهانی است و هیأت حاکمه آمریکا شریک اصلی جنایت صهیونیست‌ها است، زیرا رأسا هدایت جنگی رژیم صهیونیستی را بر عهده دارد.

وی در پایان خطاب به رهبر انقلاب تاکید کرد: به جنابعالی اطمینان خاطر می‌دهم که به‌رغم همه وحشیگیری‌ها و جنایات و نسل‌کشی که در غزه در جریان است، مردم غزه و نیرو‌های مقاومت با قدرت ایستاده‌اند و به دشمن صهیونیستی اجازه نخواهند داد ذره‌ای به اهداف خود دست یابد.

دیگر خبرها

  • روز قدس نشان دهنده همبستگی با مردم غزه است
  • روز قدس همگان باید نشان دهند در کنار مظلومان غزه هستند
  • مردم از گرانی‌ها و نوسانات بازار گلایه دارند
  • آیین اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران درپایتخت مقاومت
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند