Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: با گذشت اولیای دم، یک زندانی محکوم به قصاص در زندان مرکزی شهرستان اراک در آستانه اجرای حکم به زندگی بازگشت‌.

به گزارش گروه حوادث رکنا، به نقل از روابط عمومی زندان مرکزی و به گفته رضا موذن سرپرست این زندان، با حضور و مداخله واحد مددکاری و پیگیری های قبلی گروه سفیران نجات این زندان، زندانی یادشده که به جرم قتل عمد مدت 2 سال و 6 ماه سال در زندان به سر می برد؛ با گذشت اولیاء دم در آستانه اجرای حکم قصاص به زندگی بازگشت‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سرپرست زندان مرکزی اراک، از ابتدای سال جاری تاکنون 14 پرونده قصاص منتهی به صلح و سازش و رضایت از شکات شده و در سال گذشته نیز با پیگیری مسئولین و گروه سفیران نجات زندان مرکزی شهرستان اراک رضایت اولیاء دم 23 محکوم به قصاص اخذ شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث زندان زندانی جرم قتل حوادث زندان زندانی جرم قتل اخبار حوادث زندگی اراک گذشت زندانی محکوم به قصاص عکس فیلم عجیب درگذشت اتوبوس دختر دستگیری زن جوان حادثه تروریستی مادر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک و نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان مرکزی، گفت: دفاع از حقوق عمومی در چارچوب مقررات موجب تحقق نظم، امنیت، جلب اعتماد عمومی و تقویت دلگرمی مردم به نظام اسلامی است که باید مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

او ادامه داد: نظارت بر امور، برنامه‌محوری، حرکت در راستای مناسب وظایف، اخلاص و ایمان از اموری است که باید همواره در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در قسمت دیگری از سخنان خود سعادت، رستگاری و پیروزی را در سایه پاکی نفس، تقوا و اجتناب از معصیت عنوان کرد و گفت: تزکیه نفس، به معنای پاکی و طهارت نفس از تمام رذائل اخلاقی و آراستگی بشر به فضائل اخلاقی بوده و خداوند متعال در آیات بسیاری به اهمیت و ضرورت آن برای رسیدن به کمال اشاره کرده است.

دیگر خبرها

  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • کلاهبرداری قاتل برای پرداخت دیه میلیاردی | سرنوشت قاتلی که رویای آزادی در سر دارد
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته
  • اعمال ارفاق قانونی برای ۲۱ زندانی واجدشرایط در باوی
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • اعتراض استان مرکزی به رأی کمیته انضباطی برای سیدحسین حسینی
  • آغاز مرحله سوم طرح انتقال آب سد کمال صالح اراک