Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@02:56:49 GMT

افتتاح دهها طرح در سفر ورزاء

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۲۶۳

افتتاح دهها طرح در سفر ورزاء

مرحله نخست مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در پلدختر به ظرفیت 100 تن در سال با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ظرفیت کلی این مجتمع پرورش 600 تن ماهی خاویاری در سال است که برای ساخت فاز نخست 10 میلیارد تومان هزینه شده است.
با حضور حجتی همچنین از ایستگاه پمپاژ آب کشاورزی جلگه خلج پلدختر بهره برداری و  ساخت شبکه های پایین دست این ایستگاه پمپاژ آغاز شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افتتاح فاز دوم طرح گلخانه مجتمع کشت و صنعت خرم آباد و کلنگ زنی طرح آبخیزداری کوهدشت  از دیگر برنامه های وزیر جهاد کشاورزی در لرستان است .

در سفر وزیر راه و شهرسازی هم به استان مرکزی طرح 528 واحدی مسکن اقشار کم درآمد کوی کوثر اراک به بهره برداری رسید.این واحدها را بنیاد مسکن ساخته است. بهره برداری 10 کیلومتر از بزرگراه اراک - فرمهین  و هشت و نیم کیلومتر از باند دوم محور دلیجان - نراق و بازدید از چند طرح از دیگر برنامه های اسلامی در استان مرکزی است.  
در استان کرمان هم با حضور وزیر نیرو طرح تامین آب آشامیدنی به شهر جبال بارز جیرفت افتتاح شد.   در ادامه سفر اردکانیان طرح برق رسانی به 40 روستا، توسعه شبکه برق رسانی در 16 شهرستان و طرح آبرسانی به 45 روستای شهرستان های جنوبی کرمان افتتاح می شود . برای اجرای این طرح ها در مجموع 288 میلیارد تومان هزینه شده است .

بنای تیمچه مرتاض و خانه نیک‌بین در دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد، هم با حضور وزیر علوم، ‌تحقیقات و فناوری افتتاح شد .  دیدار وزیر علوم با نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه یزد  و بازدید از پارک علم و فناوری از دیگر برنامه‌ های نخستین روز سفر وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان یزد بود.


منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: افتتاح بهره برداری طرح وزراء شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد

با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در چهاردهمین مقصد از دور دوم سفر‌های استانی دولت مردمی به استان سمنان به همراه برخی از اعضای هیات دولت، واحد سه و چهار گازی نیروگاه سمنان از جمله مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شد.

۲ واحد گازی ۱۸۳ مگاواتی به ظرفیت مجموع ۳۶۶ مگاوات در راستای مفاد ماده چهار قانون مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق مبنی بر احداث ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه خود تامین، احداث پست ۶۳ تاریخانه دامغان با ظرفیت ۶۰ مگاولت آمپر، احداث پست سیار عباس آباد به ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، احداث خط میامی- عباس آباد به طول ۶۵ کیلومتر، افزایش ظرفیت پست ۴۰۰ کیلوولت میامی به میزان ۲۰۰ مگاولت آمپر از دیگر طرح‌هایی صنعت برق استان سمنان است که امروز به صورت رسمی افتتاح شد.

همچنین در همین راستا و با دستور رئیس‌جمهور، نیروگاه خورشیدی به ظرفیت ۶ هزار و ۲۴۰ کیلووات در شهرک صنعتی سمنان افتتاح شد.

در حوزه صنعت آب نیز، طرح آبرسانی به گرمسار از ابتدای استان سمنان تا تصفیه‌خانه گرمسار افتتاح شد.

اجرای ۲۳ کیلومتر لوله فولادی به قطر ۸۰۰ میلی‌متر با ظرفیت ۶۳۰ لیتر بر ثانیه برای تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب آشامیدنی و صنعت شهرستان‌های گرمسار آرادان و شهر ایوانکی از ویژگی‌های این طرح است.

احداث ایستگاه پمپاژ به شهر جدید ایوانکی با ایجاد سه کیلومتر خط انتقال و احداث مخزن پمپاژ؛ احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی روستای ایج؛ تامین آب آشامیدنی روستای ارمیان با احداث خط انتقال آب به طول ۱۸ کیلومتر و احداث مخزن هزار متر مکعبی راه‌بند مهدیشهر از دیگر طرح‌های صنعت آب و فاضلاب در استان سمنان است که با حضور رئیس‌جمهور و وزیر نیرو افتتاح شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • استخر شهدای دانش آموز سمنان به بهره‌برداری رسید
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • ۱۱ طرح صنعت آب و برق استان سمنان بهره‌برداری شد
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • بهره برداری فاز توسعه یک شرکت شیمیایی/۳ بازدید انجام شد
  • ببینید | آئین بهره برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی در کلانشهر کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از ۴۰ اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور
  • آیین بهره برداری از 40 اتوبوس برقی در کرج با حضور وزیر کشور