Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@10:58:57 GMT

دویچه بانک وام‌های ترامپ را تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۳۱۰

ساعت24-مقامات دویچه‌بانک علیرغم نگرانی نسبت به اینکه ترامپ پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور، به موقع وام‌های خود را پرداخت نکند، در نظر دارند تاریخ‌های بازپرداخت این وام‌ها را تمدید کنند.

به گزارش  سی‌ان‌بی‌سی، روز چهارشنبه مقامات دویچه‌بانک علیرغم نگرانی نسبت به اینکه ترامپ پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس‌جمهور، به موقع وام‌های خود را پرداخت نکند، در نظر دارند تاریخ‌های بازپرداخت این وام‌ها را تمدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ترامپ ۳۴۰ میلیون دلار وام گرفته است که موعد بازپرداخت آنها، سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ میلادی است و در صورت پیروز شدن ترامپ در انتخابات۲۰۲۰ این کشور، این اتفاق در طول دوره دوم ریاست‌جمهوری او خواهد افتاد.

گزارشات حاکی از این است که مقامات بانک، در مورد بازپس‌گیری وام از رییس‌جمهوری که در کرسی قدرت است، نگران هستند و در نظر دارند مهلت بازپرداخت را تا ۲۰۲۵ میلادی تمدید کنند.

در نهایت، بانک به دلایلی نامشخص تصمیم گرفته است فعلا اقدامی در این زمینه نکند، اما هیچ تجارت دیگری با ترامپ انجام نخواهد داد.

اریک، پسر دونالد ترامپ، در این مورد گفت: این کاملا بی‌اساس است. شرکت املاک ما یکی از شرکت‌هایی است که با پایین‌ترین نرخ وام، فعالیت می‌کند. همه دارایی‌های ما تحت مالکیت کامل خودمان قرار دارند و برای معامله، آزاد و بدون مشکل هستند. بخش کمی از املاک ما وام مسکن دارند که این وام نسبت به ارزش آنها، بخش کوچکی را تشکیل می‌دهد.

زمان‌های درازی است که دویچه بانک با ترامپ تجارت می‌کند، گزارشاتی که در اوایل این ماه منتشر شد، نشان داد که رییس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی به دنبال دریافت وامی از این بانک آلمانی برای خرید زمین گلفی در اسکاتلند بوده است. نیویورک‌تایمز گزارش داد که این بانک با نگرانی از بازپس‌گیری وام از رییس‌جمهوری که هنوز در مسند قدرت است، این درخواست را رد کرده است.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن و ترامپ هر دو با کاهش رای دهندگان خود مواجه شده‌اند

امیرعلی‌ ابوالفتح، کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با آخرین شرایط رقابت‌های انتخاباتی در ایالت متحده آمریکا اظهار کرد: انتخابات مقدماتی به شکل عملی و نه رسمی برگزار شده است. یعنی ترامپ در درون حزب خود جمهوری خواهان بدون رقیب است و تنها نامزد انتخابات در این سمت است و رسما نامزد حزب خود است و جو بایدن هم به حد نصاب لازم برای حضور در انتخابات در حزب خود رسیده است. تکلیف انتخابات مقدماتی مشخص شده است.

وی ادامه داد: انتخابات نهایی در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ برگزار می‌شود مانده است و از اکنون نمی‌توان چیزی درباره آن پیش بینی کرد. نظر سنجی‌هایی که در حال انجام شدن است حکایت از آن دارد که دونالد ترامپ می‌تواند بایدن را در انتخابات شکست دهد،   اما این هم قطعی نیست. چندین ماه به انتخابات مانده و هر اتفاقی می‌تواند رخ دهد و وضعیت کنونی نظر سنجی‌ها را تغییر دهد.

وی ادامه داد: ۲ طرف تمام سعی خود را انجام می‌دهند تا بتوانند در آرای افراد مردد اثر گذار باشند افرادی که نه دمکرات هستند و نه جمهوری خواه  و این افراد معمولا در روز‌های اخر رقابت‌ها تصمیم می‌گیرند. مناظرات باید انجام شود، در روز‌های پایانی رقابت‌های انتخاباتی تکلیف این سری از افراد مشخص می‌شود.

ابوالفتح در ارتباط با طرفداران هر دو نامزد و این که بیشتر چه افرادی بیشتر با رویکرد‌های این ۲ نامزد هم مسیر هستند گفت: جواب درست به این سوال پس از انتخابات مشخص می‌شود، یعنی انتخابات به اتمام برسد، آنالیز می‌کنند و گرایش و دیدگاه رای دهندگان را آنالیز می‌کنند که چه تعدا رای دهنده  زن وجود دارد، چه تعداد سیاهپوست بودند چه تعداد افراد با سواد و چه تعداد کم سواد‌ها رای دادند. اما اکنون چیزی که مشخص است آن است که بایدن در حوزه‌های مختلفی با ریزش آرا مواجه شده است.

وی گفت: نارضایتی‌هایی از جو باید خصوصا در سیاست داخلی وجود دارد، ناتوانی در کاهش تورم، برقرای امنیت مرزی و در سیاست خارجه هم موضوعات جنگ اوکراین و جنگ غزه نارضایتی‌های عمومی در ارتباط با بایدن وجود دارد. اما پیش بینی می‌شود و قابل انتظار است که گروه‌های جدیدی به بایدن بپیوندند؛ که برخی از جمهوری خواهان ناراضی از ترامپ یا حامیان ترامپ که نسبت به رفتار‌های جمهوری خواهان ناراضی هستند ممکن است به نفع بایدن رای بدهند. مثلا امکان دارد حامیان نیکی هیلی به بایدن رای دهند. ترامپ هم به همین شکل، او تعدادی از پایگاه‌های رایی که در سال ۲۰۲۰ داشت را از دست داده و گروهی از جمهوری خواهان و رای دهندگان مردد که معتقد هستند ترامپ تند و افراطی است و ساختار شکن و خلافکرا است اعتماد خود را نسبت ترامپ از دست داده اند.

هر دو نامزد در  مقایسه با سال ۲۰۲۰ هم در حوزه‌های در بین رای دهندگان آرای خود را از دست داده اند و در عین حال قابل پیش بینی است که بتوانند رای دهندگانی را برای خود جلب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • بایدن و ترامپ هر دو با کاهش رای دهندگان خود مواجه شده‌اند
  • ترامپ؛ کسی که می‌تواند آمریکا را نابود کند
  • «بازگرداندن آمریکا» به سبک بایدن
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • فیلم/ تمدید صادرات گاز ایران به عراق
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • تمدید قرارداد صادرات گاز ایران به عراق پنج سال دیگر
  • ویدیو/ کدام جریان‌ها از ترامپ‌هراسی سود می‌برند؟
  • قرارداد صادرات گاز ایران به عراق تمدید شد
  • لوکوموتیورانان آلمان دولت را وادار به عقب نشینی کردند