Web Analytics Made Easy - Statcounter

« سید بهروز موسوی ندوشن» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این زمینه پیگیری های متعددی انجام و در نهایت طرح اعمال محدودیت های ترافیکی در این جاده در شورای تامین شهرستان مصوب شد که در حد فاصل شرکت فولاد آلیازی ایران تا روستای نیوک اجرا می شود.
وی با بیان اینکه برای اجرا و اعمال این محدودیت ها پلیس راه و ماموران راهنمایی و رانندگی در جاده حضور خواهند داشت ، یادآور شد: جاده یادشده یکی از مسیرهای حادثه خیر استان یزد است که روزانه شاهد رفت و آمد یک هزار و 100 دستگاه انواع وسایل نقیله هستیم که اغلب آن تریلی حامل فراورده های معدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشدار ندوشن در ادامه عرض کم و غیر استاندارد بودن جاده را یادآور شد و گفت: این امر و همچنین ترافیک بالای تریلی در این جاده، موجب بروز اتفاق های ناگوار و منجر به فوت در سالیان اخیر شد و ساماندهی آن به یکی از مطالبات مهم و به حق مردم از مسئولان تبدیل شد، امیدواریم هرچه زودتر مورد توجه قرار گیرد.
موسوی ندوشن ادامه داد: تعریض و 2 بانده کردن این جاده بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که نمی توان آن را از محل بودجه های دولتی تامین کرد؛ لذا باید بخش خصوصی و معادن منطقه به کمک دولت بیایند.
بخش ندوشن با بیش از پنج هزار نفر جمعیت در 80 کیلو متری شمال غرب استان یزد قرار دارد و یکی از مناطق معدنی استان یزد به شمار می رود.
6198/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 ترافیک راهنمایی و رانندگی شرکت فولاد فولاد یزد 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟

ایسنا/خراسان رضوی رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تعطیلی سینماهای مشهد در شب‌های قدر خبر داد.

سوسن محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت سینماهای مشهد در شب‌های قدر اظهار کرد: سینماهای مشهد همانند برنامه سازمان سینمایی کشور در شب‌های قدر تعطیل خواهند بود.

وی افزود: بدین صورت سینماهای مشهد از اذان مغرب روزهای جمعه ۱۰ فروردین، یکشنبه ۱۲ فروردین و سه‌شنبه ۱۴ فروردین تا اذان مغرب روز بعد تعطیل خواهند بود.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین تمام سینماها در روز ۱۱ فروردین، سالروز ضربت خوردن حضرت علی(ع) و ۱۳ فروردین، سالروز شهادت امام علی(ع) تعطیل خواهند بود.

محمدزاده یادآور شد: معمولا در سال‌های گذشته اینگونه بوده که سینماهای مشهد در روزهای مابین شب‌های قدر فعالیتی نداشته و سینمای خود را تعطیل می‌کردند. البته تعطیلی سینماها در روزهای مابین شب‌های قدر اجباری نیست و ابلاغی نیز در این خصوص بابت تعطیلی سینماها اعلام نشده است. سینماها می‌توانند به اختیار خود در روزهای مابین شب‌های قدر فعالیتی نداشته و استراحت داشته باشند و در غیر اینصورت فعالیت سینماها بلامانع است و می‌توانند اکران داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد موتور سیکلت در مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • تردد موتور سیکلت در محور‌های اصلی و مناطق ییلاقی تفت و مهریز ممنوع شد
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • اعلام محدودیت های ترافیکی جاده ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • تردد کامیون و تریلی در جاده‌های اصلی استان ممنوع
  • تردد کامیون و تریلی در جاده های اصلی استان ممنوع
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تردد وسایل نقلیه از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد