Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:39:21 GMT

نمایشگاه بهاره از ۱۵ اسفند ماه در پیشوا برپا می شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۴۰۷

نمایشگاه بهاره از ۱۵ اسفند ماه در پیشوا برپا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین عباسی صبح پنج شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار پیشوا بر ضرورت برقراری آرامش در بازار تأکید کرد و گفت: با هر فرد، مجموعه یا جریانی که به دنبال ملتهب کردن فضای اقتصادی شهرستان باشد به صورت جدی برخورد می شود.

وی با تأکید بر برپایی نمایشگاه بهاره در آستانه سال نو، که از ۱۵ تا ۲۵ اسفندماه در این شهرستان برپا می شود گفت: با ایجاد یک نمایشگاه عرضه مستقیم کالا به ویژه اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در ایام نوروز می توان زمینه آرامش و رفاه حال مردم در مدت باقی مانده از سال تأمین کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پیشوا با بیان اینکه در برگزاری نمایشگاه بهاره نباید صرفا به کمیت اجناس و غرفه ها توجه شود، گفت: باید همه زوایا و ابعاد به ویژه جانمایی صحیح، هزینه ها و به ویژه کیفیت و قیمت مناسب اقلام و کالاها در نظر گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز عید اعم از روغن، برنج، کیف و کفش، خشکبار، آجیل و پوشاک با قیمت مناسب عرضه می شود.

عباسی به لزوم اجرای مستمر گشت های مشترک نظارت بر بازار اشاره و عنوان کرد: در این زمینه لازم است بازدیدها و کشفیات با حضور خبرنگاران صورت گیرد تا با انعکاس تخلفات، بازدارندگی بیشتری ایجاد شده و واحدهای صنفی بدانند که با متخلفان برخوردهای جدی صورت می گیرد.

وی با تاکید بر اینکه در توزیع اقلام دولتی باید جامعه هدف مشخص شود، افزود: متاسفانه شکل توزیع دارای ایراداتی است و زمینه را برای سوءاستفاده برخی افراد فرصت طلب فراهم می کند.

فرماندار پیشوا با بیان اینکه علیرغم چندین بار توزیع گوشت با نرخ دولتی در سطح شهرستان همچنان شاهد تشکیل صف های طولانی هستیم که زیبنده پیشوا نیست، گفت: افرادی که این صف های طولانی را تشکیل می دهند، بومی شهرستان پیشوا نبوده و لذا نیازمند ایجاد سازوکاری براساس ضوابط مشخص هستیم تا از این سوءاستفاده ها جلوگیری شود.

در ادامه این جلسه، پیرامون برپایی نمایشگاه بهاره، مشکلات واحدهای صنفی از جمله تأمین به موقع آرد برای نانوایی ها و بهبود سازوکار توزیع کالاهای اساسی با نرخ دولتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

کد خبر 4548518

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین عباسی فرمانداری پیشوا نمایشگاه بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود

عبدالرضا انتظاری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین گفت:  طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با رویکرد تعیین سهمیه براساس تکمیل چرخه برگشت تراکنش از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

وی افزود: در راستای اجرای قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع، از ابتدای تاریخ یاد شده مقدار سوخت تخصیص یافته به تاسیسات گاز مایع بر اساس ایجاد تراکنش فروش گاز مایع به مشتری خواهد بود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با اشاره به این که در حال حاضر هیچگونه مشکلی در تامین و توزیع گاز مایع در استان قزوین نداریم، عنوان کرد: در حال حاضر سهمیه ماهیانه خانوار‌های فاقد گاز طبیعی ۴۴ کیلوگرم گاز مایع است که هیچ تغییری نسبت به سال گذشته ندارد.

این مقام مسئول بیان کرد: با تعامل و همکاری که بین شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قزوین با تاسیسات گاز مایع استان وجود دارد، علاوه بر تامین و توزیع مطلوب گاز مایع به مصرف کنندگان، قانون توزیع الکترونیکی گاز مایع نیز دارای به نحو مطلوب اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • گاز مایع در قزوین به صورت الکترونیکی توزیع می‌شود
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر ورامین به مراتع جنوبی شهرستان
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در مرودشت
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • آغاز کوچ بهاره عشایر شهرستان پیشوا