Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@14:43:13 GMT

یک سالن ورزشی چند منظوره در آمل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۴۸۹

یک سالن ورزشی چند منظوره در آمل افتتاح شد

ساری-ایرنا- سالن چند منظوره ورزشی شهر آمل صبح امروز پنجشنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان و استاندار مازندران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالن ورزشی شهدای شهر آمل در منطقه پایین بازار این شهر که از محلات قدیمی امل است با اعتبار 40 میلیارد ریالی در کمتر از یک سال تکمیل و تجهیز شد.
مساحت این سالن ورزشی یک هزار متر مربع اعلام شده که 300 متر فضای اداری نیز در حاشیه این سالن ساخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان پس از افتتاح این سالن ورزشی از استادیوم 5 هزار نفری شهر امل که از 13سال قبل شروع و همچنان نیمه کاره ماند نیز بازدید کرد.
پیشرفت فیزیکی این پروژه بیش از 50 درصد است.
بازدید از مجموعه ورزشی نیمه کاره ماهفروجک، افتتاح خانه وزنه برداری و زمین تنیس سرپوشیده و مجتمع فرهنگی ورزشی کاسپین شهر ساری از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر ورزش و جوانان به استان مازندران است.
مازندران 488 هزار متر مربع فضای ورزشی روباز و سرپوشیده دارد و میانگین سرانه فضای ورزشی در این استان حدود 80 سانتی متر مربع است.
میانگین سرانه فضای ورزشی در کشور بر اساس آمارهای رسمی یک متر مربع است.
فضای ورزشی در مازندران با وجود رتبه اول این استان در مدال آوری در میادین ورزشی آسیایی، جهانی و المپیکی 20 سانتی متر از میانگین کشوری پایین تر است.
7335/1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش وزير ورزش و جوانان افتتاحيه آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی میرزایی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود شاهرود گفت: این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۷۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۰۰ متر مربع با هشت میلیارد تومان هزینه احداث شده و سه هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش دارد.
به گفته میرزایی در این مرکز خدمات بهداشای، دندانپزشکی، سلامت روان، تغذیه، آزمایشگاه و بهداشت محیط و حرفه‌ای ارائه می‌شود.
بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: هم اکنون در کشور ۱۸ هزار مرکز بهداشتی و شهری فعال است که این تعداد دو هزار و ۷۰۰ مرکز در دولت سیزدهم افتتاح شده است.
همچنین با حضور وزیر بهداشت عملیات ساخت پایگاه سلامت شهرک مسکن مهر فدک شاهرود با زیربنای یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۱۰ میلیارد تومان آغاز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز جامع سلامت روستای میقان شاهرود
  • طرح هادی ۱۴۰ روستای استان مرکزی افتتاح شد
  • ۲هزار متر مربع به سرانه ورزش دانش‌آموزی هرمزگان اضافه شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • ارتقای سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است