Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان با سرمربیگری حسین شمس در سومین مصاف خود، تیم سنگاپور را با نتیجه قاطع ۱۲ بر صفر شکست داد و به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.

حالا فوتسالیست‌های ایرانی در مرحله نیمه نهایی این تورنمنت، شنبه چهارم اسفند ماه ساعت ۱۰:۳۰ با تیم ملی قزاقستان مصاف خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فو تسالیست‌های ناشنوای کشورمان در ۲ مسابقه قبلی خود با نتایج ۱۲ بر یک از سد چین و ۴ بر صفر برابر تیم ملی ژاپن به پیروزی دست یافته بود.

بیشتر بخوانید:

جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال برگزار شد

نگاهي به تاريخچه "فوتسال در جهان"

پافشاری ملی پوشان فوتسال با پاداش همراه شد

انتهای پیام/

صعود تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران به مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی فدراسیون ناشنوایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی

مارسی به جمع تیم های حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا اضافه شد.

طرفداری | مارسی و بنفیکا در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی فصل 24-2023 لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در طول 90 دقیقه با نتیجه 1-0 به سود میزبان به پایان رسید تا نتیجه مجموع، مساوی 2-2 شده و بازی به وقت های اضافه کشیده شود. در وقت های اضافه نیز گلی زده نشد تا سپس در ضربات پنالتی مارسی با نتیجه 4-2 پیروز شود. پنالتی اول بنفیکا را آنخل دی ماریا با ضربه خارج از چارچوب از دست داد و پنالتی چهارم را آنتونیو سیلوا زد که دروازه بان مارسی سیو کرد. مارسی در مرحله نیمه نهایی به مصاف آتالانتا خواهد رفت.

اطلاعات آماری دیدار مارسی و بنفیکا تورنمنت: دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا، فصل 24-2023 تاریخ برگزاری: پنج‌شنبه 30 فروردین 1403 | 18 آوریل 2024 ساعت: 22:30 به وقت تهران  محل برگزاری: ورزشگاه ولودروم، مارسی داور: فلیکس زوایر (آلمان) گلزنان مارسی: فاریس پمی مومباگنا 79'

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • مارسی (4) 1-0 (2) بنفیکا؛ صعود مارسی به نیمه نهایی لیگ اروپا در ضربات پنالتی
  • کامبک لیورپول نیمه تمام ماند/ رم از میلان عبور کرد و لورکوزن با رکوردشکنی صعود کرد+ فیلم
  • صعود استون ویلا در ضربات پنالتی با درخشش مارتینز/ فیورنتینا راهی نیمه نهایی شد
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • رکورد بی‌نظیر رئال مادرید در لیگ قهرمانان؛ 12 صعود به نیمه‌نهایی در 14 فصل اخیر!
  • نفرین ابدی آرسنال؛ بایرن به نیمه‌نهایی اروپا رفت
  • بایرن مونیخ - آرسنال؛ همان همیشگی! / بایرن به نیمه نهایی رسید
  • صعود دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پس از ۱۱ سال