Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-03-28@17:07:31 GMT

فیلم/ بدی دیگران را فراموش کنیم

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۶۱۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن حجت الاسلام فرحزاد امیرالمومنین عفو بخشش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند اسب اینجا می‌بینید؟

آیا می‌دانستید که اولین تست‌های شخصیت در سال ۱۹۲۰ ظاهر شد؟ در ابتدا از آن‌ها برای ساده سازی انتخاب پرسنل در ارتش استفاده می‌شد.

امروزه این تست‌ها کاربرد‌های زیادی دارند، از روانشناسی بالینی گرفته تا مشاوره رابطه.

ما از شما دعوت می‌کنیم تا در یک آزمون کوچک شرکت کنید، که به شما می‌گوید چقدر زندگی را جدی می‌گیرید.

چند ثانیه فرصت دارید عکس را ببینید و پاسخ دهید که چند اسب با چشم غیر مسلح دیده اید.

معنی پاسخ شما این است:

۱ اسب:

اگر توجه شما به تصویر یک اسب معطوف شد، نشان دهنده این است که شما خیلی مراقب نیستید.

شما تمایل دارید زندگی را سطحی ببینید، بدون اینکه روی جزئیات کوچک تمرکز کنید. تصمیم گیری شما سریع است و پتانسیل تبدیل شدن به یک رهبر خوب را دارید.

شما برای نظرات دیگران ارزش قائل هستید و خودخواه نیستید، بدون توجه به اینکه دیگران در مورد آن‌ها چه فکری می‌کنند، در اجرای ایده‌ها و برنامه‌های خود اطمینان دارید. با کمی تلاش می‌توانید به آنچه می‌خواهید برسید.

۵-۱۰ اسب:

شما فردی هستید که زندگی را بسیار جدی می‌گیرید. در همه زمینه ها، چه در محل کار، چه در خانه و چه با دوستان، حداکثر خود را وقف می‌کنید. پشتکار و نگرش جدی شما ارکانی هستند که شما را در رسیدن به اهدافتان سوق می‌دهند.

علیرغم این ویژگی‌های مثبت، شما تمایل به بی دقتی در برنامه روزانه خود دارید. به احتمال زیاد اجازه می‌دهید قبل از شستن ظروف، به آرامی انباشته شوند، زیرا تمیز کردن برای شما اولویت ندارد.

شما تمام تلاش خود را به سمت حرفه خود هدایت می‌کنید و به دنبال ایجاد روابط مستحکم هستید.

۱۱ اسب یا بیشتر:

اگر توانستید ۱۱ یا بیشتر اسب را در عکس شناسایی کنید، به شما تبریک می‌گویم! این نشان می‌دهد که شما فردی بسیار مراقب هستید که برای دیدن زندگی با تمام جزئیات و ظرایف آن ارزش قائل هستید. توانایی شما در توجه به چیز‌هایی که دیگران ممکن است متوجه آن نشوند قابل توجه است. وقتی درگیر هر کاری می‌شوید، از شستن ظروف گرفته تا ساختن خانه، این کار را با احتیاط کامل انجام می‌دهید و مطمئن می‌شوید که هیچ جزئیاتی از قلم نیفتد.

کمال جویی برای شما مهم است و تلاش می‌کنید تا همه اقدامات خود را مدبرانه و روشمند انجام دهید. با این حال، یک نقطه ضعف می‌تواند عدم اطمینان در مورد نتایج باشد. این امکان وجود دارد که در برخی شرایط به خود شک کنید. اما اصرار خود را در دستیابی به کمال به یاد داشته باشید و اعتماد کنید که تلاش شما ارزش آن را خواهد داشت، زیرا نتایج واقعاً چشمگیر خواهد بود!

این توانایی برای مشاهده دقیق و تلاش برای تعالی می‌تواند ابزار ارزشمندی در بسیاری از جنبه‌های زندگی باشد. به ارزش گذاری این ویژگی‌ها ادامه دهید و آن‌ها را در تلاش‌های خود به کار ببرید، زیرا می‌توانند در‌هایی را به روی دستاورد‌های بزرگ و رضایت شخصی باز کنند.

منبع: بیتوته

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • کامبک‌های فراموش‌نشدنی در دنیای فوتبال / فیلم
  • مردی که چهره دیگران را شیطانی می‌بیند!
  • علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم
  • تفاوت همدلی با همدردی چیست؟
  • چند اسب اینجا می‌بینید؟
  • علی مطهری : همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم
  • پنج تصویر فراموش‌نشدنی از بازار خودرو در سال ۱۴۰۲
  • مطهری: همگی درگیر نوروز هستیم و غزه را فراموش کردیم
  • توسعه شرقی خط ۴ مترو؛ نیازی که فراموش شده است
  • معاون ارتباطات استقلال: فراموش کردید پرسپولیس علیه تیم ملی بیانیه می‌داد و موضع می‌گرفت؟