Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@01:55:24 GMT

زنجان میزبان همایش بین المللی بهداشت محیط

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۷۱۸

زنجان میزبان همایش بین المللی بهداشت محیط

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان،گفت: ۷ تا ۱۹ اسفندماه زنجان میزبان همایش بین‌المللی بهداشت محیط خواهد بود.

 به گزارش ایلنا پرویز قزلباش درجمع  خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین همایش بین المللی بهداشت محیط که سالانه در کشور در یکی از دانشگاه ها برگزار می‌شود، گفت: 7 تا 19 اسفندماه زنجان به عنوان سومین میزبان همایش بین المللی محیط زیست در کشور است که از کشور های مختلف نیز در این همایش حضور دارند و طی آن از آخرین دستاوردها و تکنیک های این حوزه صحبت خواهد شد که باعث می شود ارتباط خوبی در سطح بین الملل داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان ،در ادامه افزود: مجموع مقالات ارائه شده به دبیرخانه همایش 538 مقاله علمی است که با توجه به داوری انجام شده 325 مقاله پذیرفته شده است. برخی از مقاله ها به صورت سخنرانی و برخی به صورت بروشور ارائه خواهد شد. تعداد شرکت کنندگان در این همایش 400 نفر است.

این مقام مسئول،خاطرنشان کرد: زنجان از جمله مراکزی است که در بحث بهداشت محیط مطرح است و از آن جمله می‌توان به "سرب و روی و آلاینده‌های محیطی " اشاره کرد و این همایش فرصت خوبی است تا مباحث به صورت کلی و تخصصی ارائه مطرح شود و امیدواریم اساتید بتوانند بر روی موضوعات دقت و تمرکز داشته باشند.

دکتر قزلباش، با اشاره به اهداف همایش بین المللی بهداشت محیط ، بیان داشت: عناوینی که مطرح خواهد شد به روشن شدن اهداف این همایش کمک خواهد کرد. از جمله این عناوین می‌توان به کیفیت آب ، فناوری نوین آب و فاضلاب ، مدیریت بحران آب،مدیریت پس مانده های شهری ، بیماری های نو پدید و باز پذیری پرتوهای محیطی و اثرات آن بر سلامت آلاینده های محیط زیست و سرطان اشاره کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با برپایی این همایش ظرفیتی را برای حل مشکلات محیط زیستی استان ایجاد کنیم و میزبان خوبی برای شرکت کنندگان باشیم تا با نگاه مثبت استان را ترک کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 آب و فاضلاب دانشگاه علوم پزشکی استان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سرطان محیط زیست 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری

منوچهر حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش و پیگیری‌های انجام گرفته، با ۴ فدراسیون ورزشی تفاهم نامه‌هایی عقد شده کی طی آن‌ها در سال جاری حداقل ۴ رویداد بین المللی ورزشی در استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویدادهای بین المللی در رشته‌های تیراندازی، کونگ فو، شطرنج و ووشو به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: امیدواریم میزبانی این پیکارهای متنوع و پرمخاطب در کرمانشاه دستاوردهای مهمی چون رشد ورزش در حوزه قهرمانی و جذب بیشتر در بخش همگانی در پی داشته باشد.

کد خبر 6084967

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • همایش بین المللی « غزه زنده است»
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • همایش سلامتی را قدم بزن در زارچ
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • زنجان؛ میزبان اردوی دوستی کشور