Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «نماینده»
2024-04-25@08:21:19 GMT

نوروزی: لزوم کادرسازی برای تحقق گام دوم انقلاب

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۸۳۲

نوروزی: لزوم کادرسازی برای تحقق گام دوم انقلاب

به گزارش «نماینده»، حجت‌الاسلام حسن نوروزی با بیان اینکه بیانیه «گام دوم» انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی صادر شد، در راستای تحقق اهداف سندهای بالادستی کشور بود، اظهار داشت: باید مجلس شورای اسلامی و سایر نهادها بیانیه «گام دوم» را تحلیل کرده و بر اساس این تحلیل، قوانینی را در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از اهداف مهم بیانیه «گام دوم»، تحقق عدالت در ۴۰ سال آینده کشور است. باید در آستانه ورود به گام دوم انقلاب، در راستای کادرسازی اقدام کرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تشریح این مسئله گفت: باید بدنه مدیریتی انقلابی، متخصص و جهادی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب پرورش دهیم.

نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این کادرسازی باید برای همه ادارات، مراکز و قوا انجام شود تا بتوانند مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب را بر عهده گیرند. مدیران جهادی باید به تحقق عدالت در دستگاه‌های ذیربط خود به عنوان هدف مهم توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: باند بازی و فامیل بازی در بدنه اجرایی باید به طور کامل تعطیل شود تا عدالت محقق شود؛ باید قضات مستقل، مؤمن و انقلابی پرورش داد.

کد خبر 4547431

منبع: نماینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی در دیدار با فرماندار جدید کاشان با حمایت وهمراهی از حمیدرضا محمدی فشارکی گفت::بیانیه گام دوم انقلاب فرموده رهبر معظم انقلاب باید دغدغه فرماندار در دوره مسئولیتش باشد.
امام جمعه کاشان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وظیفه اصلی ما نسبت به امام عصر (عج) است یعنی ما ظهور را در پیش داریم، حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ قیام کردند و در بیانات ایشان آمده که هدف من بسترسازی اجتماعی در جهان برای ظهور است.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمشان به حقیر از کلمه مکرم استفاده کرده و فرمودند شما را به شهر مکرم کاشان اعزام می‌کنم انتظار از فرماندار جدید تقویت وجه مکرم شهر است وفرماندار جدید همه تلاش خود را برای صیانت از مکرم بودن کاشان انجام دهند و برای تقویت این تکریم تلاش کنند.
امام جمعه کاشان افزود: خود سازی، جامعه سازی و تمدن سازی سه جمله نخست بیانیه گام دوم انقلاب است، نگاه فرماندار جدید کاشان این باشد که قرار است فرمایش ولی امر را در کاشان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • حرکت به سمت بیانیه گام دوم انقلاب وظیفه اصلی فرماندار کاشان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • عقلانیت انقلابی راه حل مواجهه با معادله و حل مسائل کشور است
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم آسیب‌شناسی پرونده‌های معطل مانده در واحدهای اجرای احکام