Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@08:49:58 GMT

بارش های البرز 44 درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۸۴۶

بارش های البرز 44 درصد افزایش یافت

منصور رحمانیان روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: از یکم مهرماه تا 28 بهمن ماه امسال 286.5میلی متر بارندگی در این استان به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: سال آبی گذشته در این مدت 109.9میلی متر و در بلند مدت نیز 198.2میلی متر بارش در البرز ثبت شده است.
رحمانیان گفت:طبق بررسی وضعیت جغرافیایی منطقه ،بارش یک سال آبی کامل در البرز 395.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 میلی متر است که پیش بینی می شود امسال بارش ها به حد نرمال برسد.
این مسئول خاطر نشان کرد: بارش های امسال نسبت به سال گذشته 160 درصد افزایش
نشان می دهد.
استان البرز در سال های گذشته به علت کاهش بارش ها با بحران کم آبی مواجه شد که در صورت تداوم بارش ها این بحران کاهش می یابد.
2 سد امیرکبیر و طالقان استان البرز تامین کننده آب آشامیدنی استان های تهران و البرز هستند که بارش های مناسب پائیزی و زمستانی وضعیت این منابع آبی را بهبود بخشیده است.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان البرز درصد افزایش البرز بارش 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: مطابق با هشدار سطح زرد هواشناسی، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج تندری و ضعیف از عصر یکشنبه تا چهارشنبه از منطقه البرز مرکزی است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز ادامه داد: به موجب آن بارش‌های رگباری پراکنده و رعد و برق، در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید و گرد و خاک و روند کاهش نسبی دما در استان مورد انتظار است.

وی مطرح کرد: امروز یکشنبه آسمان کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک، عصر رگبار پراکنده در پاره‌ای نقاط و رعد و برق و فردا دوشنبه آسمان قسمتی ابری تا ابری همراه با وزش باد لحظه‌ای شدید، رگبار پراکنده و رعد و برق است.

بهاروند احمدی خاطرنشان کرد: برای روز سه شنبه نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات، رگبار پراکنده و رعد و برق و برای چهارشنبه آسمانی نیمه ابری در صبح همراه با احتمال بارش پراکنده و وزش باد در بعضی ساعات پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6084209

دیگر خبرها

  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • خوب و بد وضعیت بارندگی در کشور/ افزایش و کاهش۱۶ درصدی بارش ها
  • مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد / وعده داخلی‌ سازی المان‌ های اصلی اتوبوس برقی
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • افزایش ۳۳ درصد استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان
  • با وجود بارش های اخیر؛ البرز همچنان عطش دارد
  • شدت گرفتن بارش‌ها در کشور/ دمای هوا کاهش می‌یابد
  • بارش‌ها در آذربایجان غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • پیش بینی بارش های رگباری پراکنده در البرز/ دمای هوا کاهش می یابد