Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه گفت: دومین یادواره شهدای غواص آذربایجان‌غربی در روز ۶ اسفند در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  یعقوب پوراسد صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته پیکر مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی آذربایجان غربی به خاک سپرده شد، اظهار داشت: در یک سال گذشته این دانشگاه تلاش ‌کرد تا یادمان شهدای گمنام را پیش از سالگرد تدفین این عزیزان احداث کند بنابراین در شب وفات حضرت ام‌البنین(ع) عملیات عمرانی این یادمان به پایان رسید و اماده افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: افتتاح رسمی یادمان شهدای گمنام دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی آذربایجان غربی در تاریخ ۶ اسفند ماه برگزار شده و همزمان با آن، دومین یادواره شهدای غواص استان در سالن امام علی(ع) ارومیه برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای قاضی طباطبایی ارومیه، عنوان کرد: در این مراسم ضمن بهره مندی از سخنان تعدادی از مسئولین ملی و استانی، سردار سوداگر از فرماندهان غواصان در دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از سخنرانان اصلی مراسم به خاطره‌گویی خواهد پرداخت.

وی، ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان اصلی ترین هدف این مراسم است که در برابر تلاش دشمنان برای مقابله با جبهه انقلاب انجام می‌شود.

پوراسد، در پایان بیان داشت: باید شهدای قهرمان را که به عنوان بهترین الگو در جامعه مطرح هستند به دانشجویان معرفی کرد چون اگر الگوسازی درستی در جامعه انجام نشود، دشمنان الگوهای دیگری را معرفی می‌کنند که به ضرر جوانان و در نهایت مایه خسارت جامعه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود

دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران در هفته اول خرداد ماه سال جاری همزمان با جشن نود سالگی دانشگاه در مصلی برگزار می‌شود.

کلیه دانشجویان و سازمان‌های علاقمند به شرکت در نمایشگاه می‌توانند از طریق سایت اداره کل مهارت دانشگاه تهران به نشانی tcs.ut.ac.ir در بخش کار فرما و کارجو نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای کنسولگری دمشق و شهید حجازی در شهرستان لنده
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • شهر بوکان مزین به یادمان شهید گمنام می‌شود
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • یادواره شهدای غریب استان بوشهر برگزار می‌شود