Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ذوب‌آهن در شبی که سایپای علی دایی مقابل الریان حذف و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نرسید، با یک کامبک رویایی از اعتبار فوتبال ایران دفاع کرد. بعد از دو گلی که تیم منصوریان در قطر و در نیمه اول از الغرافه خورد، همه فکر می‌کردند بعد از سایپا، تیم منصوریان هم دیگر حذف‌شده ایران در آسیا باشد؛ اتفاقی که نیفتاد و یک شب فوق‌العاده را سبزپوشان اصفهانی رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری بدون شک نقش ویژه‌ای در این کامبک داشت و گل او که باعث به تساوی رسیدن بازی مقابل الغرافه شد، این جرات را به شاگردان علیمنصور داد که به برنده شدن فکر کنند. این مهاجم گلزن ذوبی‌ها با قطعیت می‌گوید که کامبک این تیم در لیگ هم به زودی شروع می‌شود.

ذوب آهن کار بزرگی در قطر کرد. بازی با الغرافه چطور بود؟

ذوب آهن پیش از این بازی یک مسابقه خیلی سخت مقابل الکویت داشت که به 120 دقیقه کشید. در آن بازی هر بازیکن 14، 15 کیلومتر دویده بودند و به همین خاطر برای بازی با الغرافه بازیکنان خسته بودند. این مساله خیلی روی تیم در این بازی تاثیرگذاشت و باعث شد در نیمه اول به رغم همه تلاشی که داشتیم دو گل دریافت کنیم. البته تغییر هوا هم روی ما تاثیر داشت اما در نیمه دوم بدن ما عادت کرد و توانستیم بازی خیلی بهتری را به نمایش بگذاریم. خدا را شکر توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانیم و بعد هم گل برتری را بزنیم. الغرافه یکی از تیم‌های قدیمی قطر است که امکانات فوق‌العاده‌ای دارد که خدا را شکر توانستیم با تدابیر کادرفنی و مدیریت در این مسابقه موفق شده و دست پر به ایران برگردیم.

داور هم به نظر می‌رسد در قضاوت در چند صحنه اشتباه داشت و یک پنالتی هم نگرفت.

در مورد صحنه‌های بازی قطعا باید کارشناسان صحبت کنند اما در آن صحنه‌ای که گفتید داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد.  مطمئن باشید اگر آن صحنه برای الغرافه اتفاق می‌افتاد هزار درصد آن را پنالتی می‌گرفت.

چه اتفاقی بین دو نیمه در رختکن ذوب‌آهن افتاد که توانستید یک برگشت عالی داشته باشید و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کنید؟

بعد از دو گلی که خوردیم حال بدی در رختکن داشتیم چون جبران کردن دو گل در زمین حریف واقعا سخت است. سخت بود چون الغرافه با آن همه هزینه، بازیکنان بسیار با کیفیتی در اختیار دارد و این تیم یکی از تیم‌های قوی لیگ ستارگان قطر است. در بین دو نیمه بچه‌ها و کادرفنی همدل شدیم چون چیزی برای از دست دادن نداشتیم. بچه‌ها گفتند باید از آبروی خودمان دفاع کنیم و همین انگیزه و عامل باعث شد تا خوب بازی کنیم. باید خیلی زود گل می‌زدیم تا به گل دوم برسیم و خدا را شکر این اتفاق افتاد و با فشاری که آوردیم بعد از گل تساوی موفق به زدن گل سوم شدیم.

و گلی که تو زدی زمینه‌ساز کامبک عالی ذوب‌آهن شد.

خوشحالم توانستم به تیم کمک کنم چون بچه‌ها یک پرس و توپگیری عالی داشتند. در ادامه هم یک سانتر خوب از محمدرضا حسینی باعث شد تا من گلزنی کنم و به نظرم با زحمتی که بچه‌های تیم کشیدند، این راحت‌ترین کاری بود که من برای ذوب‌آهن انجام دادم. خدا را شکر با این گل فشار از روی تیم کم شد تا امیدوارانه بازی را ادامه دهیم. از این بابت خوشحالم و فکرش را می‌کردم در این مسابقه گل نه یکی، بلکه بیشتر بزنم و از بچه‌ها واقعا ممنون هستم.

واکنش منصوریان در رختکن به این نتیجه چه بود؟

هر تیمی که دو گل در نیمه اول می‌خورد واقعا شوکه می‌شود. در نیمه اول دنبال این بودیم که گل نخوریم اما تمام برنامه‌های ما بهم ریخت. حال و هوای تیم در بین دو نیمه خوب نبود و در رختکن علی آقا به بچه‌ها گفت طوری در نیمه دوم کار کنید که انگار گلی نخورده‌اید و قطعا می‌توانید با سه گل از این بازی برنده بیرون بیایید. اتفاقی که خدا را شکر افتاد و حرف علی‌آقا منصوریان درست از آب درآمد و با یک همدلی تیمی، این برد را به دست آوردیم.

به نظرت این کامبک را ذوب‌آهن که در لیگ خوب نتیجه نگرفته می‌تواند داشته باشد؟

دلیل اصلی اینکه ذوب‌آهن در لیگ نتیجه نگرفت بدشانسی بود. زمان امیدخان نمازی هم تیم خوب کار می‌کرد اما با بدشانسی زود گل می‌خوردیم و توپ‌های ما به گل تبدیل نمی‌شد. خدا را شکر به شخصیت و انضباط تیمی رسیدیم که از موقعیت‌ها استفاده کنیم و راحت گل نخوریم. اگر یک مقدار خوش‌شانس بودیم الان جایگاه ما رتبه‌های بالاتر بود چون مثل همیشه باید جزو تیم‌های بالانشین باشیم. با این حال مطمئن باشید کامبک ذوب‌آهن با علیرضا منصوریان در لیگ هم زیاد طول نخواهد کشید و در ادامه شرایط بهتری از تیم خواهید دید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تند چیلاورت به گریه وینیسیوس: سیرک!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهم‌ترین حواشی این روزهای فوتبال، بحث حملات هواداران به وینیسیوس جونیور است. در میان این حملات بسیاری او را هدف توهین نژادپرستانه قرار داده‌اند که باعث واکنش اهالی فوتبال شده است.

دیروز و در جریان کنفرانس مطبوعاتی تیم ملی برزیل اتفاق مهم دیگری رخ داد. او در پاسخ به سوالی درباره نژادپرستی‌ها گفت: «فکر می‌کنم آنها باید کمتر در مورد هر کاری که من در زمین انجام می‌دهم صحبت کنند. البته باید پیشرفت کنم اما فقط ۲۳ سال دارم و این یک روند طبیعی است. من برزیل را در جوانی ترک کردم و نتوانستم چیزهای زیادی در مورد نژادپرستی یاد بگیرم. اینجا در اسپانیا می‌توانید تحصیل کنید. هر دفعه تمایل کمتری به بازی پیدا می‌کنم و اراده‌ام کمتر می‌شود. من می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم. فقط می‌خواهم فوتبال بازی کنم و هر کاری بتوانم برای خانواده‌ام انجام دهم.»

ستاره برزیلی رئال پس از گفتن این جملات شروع به گریه کرد و در همان لحظه هم برخی از خبرنگاران حاضر در محل کنفرانس مانند او شروع به اشک ریختن کردند.

از روز گذشته افراد زیادی به گریه وینیسیوس واکنش نشان داده‌اند. اکثر هواداران و اهالی فوتبال از او حمایت کرده‌اند و خواسته‌اند که این بازیکن ۲۳ ساله به مبارزه در این راه ادامه دهد.

برخی اما گریه او را نمایشی دانستند و با توجه به وجود دوربین‌های نتفلکیس که برای ساخت مستند وینیسیوس در محل کنفرانس قرار داشتند، مدعی شدند این حرکات او نمایشی است.

یکی از این افراد لوئیز چیلاورت است. او در اکس (توییتر سابق) در واکنش به پستی در مورد گریه وینیسیوس نوشته: «سیرک و سرگرمی. خود او است که اول به حریفانش توهین و حمله می‌کند. بزدل نباش! فوتبال یک بازی مردانه است.»

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • آرژانتین 3-1 کاستاریکا؛ کامبک به سبک آلبی‌سلسته
  • لیگ برتر والیبال؛ صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • کامبک و صعود دراماتیک شاگردان عطایی به فینال لیگ برتر والیبال
  • لیگ برتر والیبال| صعود فولاد به فینال با کامبک مقابل پیکان
  • اسامی کشتی‌گیران برای کسب سهمیه المپیک؛ حضور تانک روسی و غیبت ارسلان
  • واکنش تند چیلاورت به گریه وینیسیوس: سیرک!
  • بسکتبال NBA | کامبک تاریخی در آتلانتا؛ درجا زدن سانز و کلیپرز دلیل دارد!