Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@23:00:14 GMT

بازداشت طراح ترور پلوسی و چاک شومر

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۰۷۹

بازداشت طراح ترور پلوسی و چاک شومر

یک افسر گارد ساحلی آمریکا به اتهام نقشه‌ چینی برای کشتن چهره‌ های سرشناس سیاسی دموکرات و راه‌اندازی کشتار جمعی بزرگ بازداشت شده است.

افسر گارد ساحلی آمریکا به اتهام طراحی ترور سران حزب دموکرات و نیز راه‌اندازی یک کشتار جمعی بزرگ بازداشت شد.

بر اساس اعلام این رسانه، از خانه وی چندین قبضه اسلحه و مهمات کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به جُرم «تروریسم داخلی» متهم شده است.

بر اساس مدارک دادگاه، «کریستوفر پال هاسن» (Christopher Paul Hasson) ۴۹ ساله و افسر گارد ساحلی آمریکا، در زیرزمین منزلش یک زرادخانه که حاوی چندین قبضه تفنگ شکاری، مسلسل و حدود یک هزار فشنگ بود، داشت و برای کُشتن کسانی چون «نانسی پلوسی» رئیس دموکرات مجلس نمایندگان، «چاک شومر» رهبر دموکرات‌ ها در مجلس سنا و ۲ مجری شبکه «ام‌اس‌ان‌بی‌سی» نقشه‌ چینی کرده بوده است.

«رابرت هور» قاضی دادگاه در خصوص موارد اتهامی «کریستوفر پال هاسن» گفت: متهم قصد کُشتن شهروندان بی‌ گناه را داشته آن هم در مقیاسی که این کشور به ندرت به خود دیده است. متهم یک تروریست داخلی است که حاضر به انجام اعمال خطرناک علیه جان انسانها بوده است.

گارد ساحلی آمریکا هم بازداشت نیروی خود را تایید کرد، اما جزئیات بیشتری را در این باره فاش نکرد.

علاوه بر اسلحه و مهمات، پلیس در زیرزمین خانه این افسر گارد ساحلی داروهای غیرمجاز و مواد مخدر نیز پیدا کرده است.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم

رژیم صهیونیستی که از زمان تاسیس خود یک رژیم اشغالگر بود، از سال ۱۹۶۷ عملا به یک رژیم اشغالگر آپارتایدی تبدیل شد که اقدام به دسته بندی فلسطینیان در رده‌ای پایین‌تر از یهودیان کرده و از انجام هیچ گونه بدرفتاری نسبت به آنها فروگذار نکرده است. نسل کشی فعلی فلسطینیان در غزه تنها گوشه‌ای از عقاید صهیونیست‌ها است.

به گزارش الجزیره، ودانت پاتل، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که واشنگتن، اسرائیل را برای انجام تحقیقات پیرامون بدرفتاری با بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار خواهد داد.  

این سخنان پاتل پس از آن مطرح می‌شود که آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطین موسوم به آنروا گزارشی را منتشر ساخته است که براساس آن جزئیات جدیدی از بدرفتاری با بازداشت شدگان فلسطینی در بند اسرائیل افشا شده است.  

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گزارش‌ها پیرامون این موضوع را به شدت ناراحت کننده خواند و اعلام کرد: واشنگتن در این زمینه اسرائیل، متحد نزدیک خود را برای انجام تحقیقات جامع تحت فشار قرار خواهد داد.  

گروه‌های حقوق بشری می‌گویند درخواست‌های پیشین آمریکا برای انجام چنین تحقیقاتی ناکافی بوده است.  

گزارش سازمان آنروا شامل شهادت بیش از یکصد بازداشت شده فلسطینی می‌شود که از بند رژیم صهیونیستی آزاد شده‌اند. سوء رفتار‌های رژیم صهیونیستی شامل عدم ارائه غذا، آب و یا دسترسی به سرویس بهداشتی برای ساعت‌ها درحالی که دستان و پا‌های این افراد بسته بوده است.  

برخی دیگر از فلسطینیان در معرض بازرسی بدنی نامناسب، دست زدن و نیز کتک خوردن قرار گرفته‌اند. این اقدامات در دسته تجاوزات جنسی و تعرض دسته بندی می‌شود.  

مقامات آمریکایی در حالی مدعی تحت فشار قرار دادن اسرائیل برای روشن شدن ابعاد این ماجرا هستند که تاکنون چشمان خود را به روی کشتار ۳۴ هزار غیرنظامی فلسطینی و ویران شدن بیمارستان‌ها و مناطق مسکونی در غزه بسته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه درباره برنامه غرب برای ترور زلنسکی/سقوط بمب‌افکن استراتژیک ارتش روسیه
  • حمایت دموکرات‌ها برای تصویب کمک‌های آمریکا به اوکراین و اسرائیل
  • فردی که متهم به قطع درختان بود در گرگان دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار ۶ میلیارد ریالی در بروجرد
  • چه شد که ون‌ها برگشتند؟
  • نمایندگان کنگره آمریکا: اسرائیل با سلاح‌های آمریکایی قوانین را نقض می‌کند
  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بایدن در مخصمه؛ تشدید نارضایتی‌ها در پی حمایت از اسرائیل
  • دستگیری ادمین کانال «گارد جاویدان»
  • عضو اصلی گارد جاویدان دستگیر شد + اعترافات تکان دهنده «دکتر»