Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) جلسه ستاد عملیات سفر‌های نوروزی با حضور مدیران شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، فرماندهان نظامی و انتظامی‌شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ‌ها برگزار شد.

در این جلسه علی رستمی، رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اظهار کرد: طرح سفر‌های نوروزی از ۲۰ اسفندماه ۹۷ آغاز می‌شود و تا ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ ادامه دارد، به همین دلیل از شرکت‌ها و واحد‌های فعال در شهر فرودگاهی می‌خواهیم تا گروه‌های ویژه برای سفر‌های نوروزی تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی بر تشدید نظارت‌ها بر همه بخش‌های شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در ایام سفر‌های نوروزی تأکید کرد و گفت: با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مراجعان و مسافران، دادسرای شهر فرودگاهی برای پاسخگویی به شکایات در این ایام به صورت شبانه‌روز فعال است.

‌وی افزود‌: مسافران می‌توانند اطلاعات مورد نیاز را درباره فرودگاه از وبسایت شهر فرودگاهی دریافت کنند و همه اطلاعات مورد نیاز مسافر هم باید روی سایت شهر فرودگاهی قرار دهند.

‌در ادامه این جلسه، مهدی علی عسگری، عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، از نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی خواست تا در هنگام بروز تأخیر‌های احتمالی در پرواز‌ها پاسخگوی مسافران باشند.

‌وی ادامه داد‌: در ایام نوروز همه بخش‌های ترمینال و غرفه‌ها به صورت ۲۴ ساعته بازرسی خواهند شد تا هیچ‌گونه مشکلی در خصوص فعالیت آنها وجود نداشته باشد.

د‌ر ادامه جلسه همچنین محمدرضا فردی، مدیرکل عملیات فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اعلام بازسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی داخل ترمینال مسافری شماره یک فرودگاه گفت‌: ورودی بارانداز‌های ترمینال نیز برای تردد روان‌تر خودرو‌های حمل بار اصلاح شده است.

‌فردی با اشاره به افزایش مسافران ترانزیتی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) افزود‌: هتل‌های ترانزیتی در ترمینال آماده شده و شرکت‌های هواپیمایی می‌توانند مسافران ترانزیتی را در این محل‌ها استقرار دهند.

‌در این جلسه همچنین فرماندهان نظامی، نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی و هندلینگ‌ها به بیان نقطه نظرات و برنامه‌های خود در خصوص سفر‌های نوروزی پرداختند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرودگاه هواپیمایی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران به حج عمره از فردا آغاز می شود

به گزارش پارس نیوز، محمدحسین آجیلیان در آستانه آغاز عملیات حج عمره ۱۴۰۳، اظهار کرد: این عملیات ۱۰ روزه است و روزی یک پرواز در فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و یک پرواز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام می‌شود.

وی با اشاره به فرودگاه‌های عامل حج عمره افزود: زائران خانه خدا در قالب ۱۱ پرواز به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد (۳ اردیبهشت)، زاهدان (۴ اردیبهشت)، اهواز (۵ اردیبهشت)، تبریز (۶ اردیبهشت)، یزد (۷ اردیبهشت)، کرمان (۸ اردیبهشت)، بندرعباس (۹ اردیبهشت)، ساری (۱۰ اردیبهشت)، اصفهان (۱۱ اردیبهشت)، شیراز (۱۲ اردیبهشت) و مشهد (۱۳ اردیبهشت) و در قالب ۱۱ پرواز نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) عازم کشور عربستان خواهند شد.

مسؤول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، گفت: دو هزار و ۸۶۰ زائر از فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و دو هزار و ۸۶۰ زائر از طریق فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند.

بر اساس اعلام شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، آجیلیان با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: تمامی پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

منبع : دانشجو

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره
  • اعزام زائران به حج عمره از فردا آغاز می شود
  • زائران عمره از فرودگاه‌های مشهد و امام (ره) اعزام می‌شوند
  • زمان دقیق اعزام زائران عمره اعلام شد + جزئیات
  • اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اعزام زائران به حج عمره از سوم اردیبهشت آغاز می شود