Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم خوبی داریم و می‌خواهیم به جمع مدعیان اضافه شویم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، افشین قطبی سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی ماندران صحبت‌هایی را مطرح کرد که گزیده‌ای از آن را در ادامه می‌خوانید:

*هر روز در حال پیشرفت هستیم و بازیکنان ما فضایی که برایشان ایجاد کردیم را دوست دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*فرهنگی که در خصوص داوری داریم، زیاد قشنگ نیست.

*ما می‌توانیم مسئولیت شکست را بپذیریم ولی سعی می‌کنیم تقصیر را به گردن کسی دیگر بیندازیم.

*فوتبال جزو فرهنگ مردم ایران است.

*جلالی یک از معلم‌های فوتبال ایران است.

*می‌خواهیم به جمع مدعیان اضافه شویم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد افشین قطبی فوتبال ایران لیگ برتر میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه خواهد شد و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی شهرسازی که همکاران اصلی ما برای تعمیق این موضوع هستند کار را به پیش خواهیم برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش از ظهر امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ اولین جلسه شورای معماری با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، محمد خراسانی‌زاده مدیر کل دفتر هنرهای تجسمی وزارت‌فرهنگ، عاطفه خادمی مشاور وزیر فرهنگ، محمد مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی وزارت فرهنگ و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد؛ محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه ماه اردیبهشت مشحون از ایام بزرگداشت مفاخر تاریخ ایران عزیز است، اظهار کرد: دیروز روز سعدی بزرگ و آغاز تصنیف گلستان بود و در همین راستا همکارانم برنامه‌های خوبی را در شیراز برگزار کردند و پویش مهمی را در این زمینه رقم خواهند زد، فردا هم روز بزرگداشت شیخ بهایی و معماری است که به واسطه برگزاری این جلسه به استقبال این روز رفته‌ایم.

وی افزود: در مورد جایگاه معماری در فرهنگ و تمدن اسلامی باید توجه داشت تفاوت‌های اصلی طبقه‌بندی تاریخی عمدتاً با معماری نشان داده می‌شوند، مثلاً معماری دوره صفوی با سلجوقی متفاوت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در انقلاب اسلامی ایران که میراث تمدنی کهن ما را احیا کرد و افق‌گشایی جدیدی برای تمدن نوین اسلامی بود باید به این مسئله در امتداد فضای هنری توجه می‌کردیم چرا که نوع ورود تجدد و معماری و تنزل آن صرفاً به شکل فنی و مهندسی ما را به وضعیت امروز رسانده است.

اسماعیلی با بیان اینکه محور عمده سبک زندگی، سبک معماری است چراکه در رفت و آمد شهری، اجتماعی، منازل و مدارس تأثیر گذار است، یادآورشد: نوع ساخت و سازها برای ما فضای زیست جدیدی را رقم زده است که اغلب با فضای زیست مطلوب فرهنگ ما فاصله دارد.

وی با تاکید بر اینکه بخشی از این غفلت به واسطه فاصله گرفتن معماری از حوزه هنر بوده است که این را باید جبران کرد، اظهار داشت: جامعه معماری به شدت در صدد بودند که در وزارت فرهنگ، ساختاری برای پیگیری این موضوع ایجاد شود که برگرفته از همین نگاه است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه همه ما دغدغه تمدنی و سبک‌زندگی داریم، گفت: این روزها سبک‌زندگی عفیفانه خیلی مطرح می‌شود و بر این اساس معتقد هستیم یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های ایجاد فضای زیست عفیفانه از حوزه معماری عبور می‌کند.

اسماعیلی افزود: مگر می‌شود معماری نسبتی با مبانی دینی، فرهنگی و هنری نداشته باشد ولی این چرخه به شکلی درست شکل بگیرد؟

سند ملی معماری و شهرسازی اسلامی آماده ارائه به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی

وی اظهار داشت: در شورای عالی انقلاب فرهنگی سند ملی معماری و شهرسازی اسلامی به شورای هنر ارجاع شد؛ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و دبیر خانه شورای هنر کارگروه مشترکی را تشکیل دادیم و این سند امروز آماده ارائه به صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طبق مصوبه این سند اضافه خواهد شد و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و شورای عالی شهرسازی که همکاران اصلی ما برای تعمیق این موضوع هستند کار را به پیش خواهیم برد؛ در همین راستا از وزارت گردشگری و میراث فرهنگی، سازمان صداوسیما و سایر بخش‌های فرهنگ‌ساز استفاده خواهیم کرد البته باید توجه داشت بار اصلی بر دوش اصحاب هنر معماری است و با نقش‌آفرینی عزیزان این جشنواره به‌صورت دوسالانه برگزار خواهد شد.

اسماعیلی تصریح کرد: امید است در جشن فجر انقلاب اسلامی امسال، این جشنواره را برگزار می‌کنیم و به مجموعه جشنواره‌ها اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دلایل تشکیل این جلسه وعده‌ای است که برای ساخت مجموعه بزرگ هنری جمهوری اسلامی ایران داده شده است، عنوان کرد: برای این مجموعه پس از بررسی‌های لازم، زمینی در حدود ۱۰۰۰۰ متر حوالی بلوار کشاورز در نظر گرفته شد البته خبر این رویداد را زمستان اعلام کردم و گفتم دبیرخانه‌ای برای ساخت این مجموعه در نظر گرفتیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دکتر امیر محمدخانی که مدرس و محقق دانشگاه هستند مسئولیت دبیرخانه را پذیرفتند و به زودی فراخوان اصلی ساخت مجموعه را خواهیم داشت؛ جایزه بزرگی را برای طراحی این پردیس معظم در نظر گرفتیم که نام آن «آسمانه هنر ایران» است؛ که در برآوردهای اولیه توان برگزاری همزمان ۵ جشنواره بین‌المللی در آن پیش بینی شده است.

اسماعیلی گفت: سالن‌های بسیار مجهزی در حوزه تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی در این مجموعه پیش بینی شده است و مجموعه‌ای فاخر با معماری اصیل ایرانی اسلامی که معرف دوره معماری هنر در عصر جمهوری اسلامی خواهد بود و امید است دهه فجر ۱۴۰۳ ساخت بنا آغاز شود و قبل از ۵۰ سالگی انقلاب کار ساخت آن تمام می‌شود.

وی با بیان اینکه تحولی بسیار مهم و جدی در این زمینه اتفاق خواهد افتاد و با همکاری عزیزانمان کار جلو خواهد رفت، تصریح کرد: در تجدید ساختار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساختاری را برای هنر معماری پیش‌بینی کردیم که آن در ذیل معاونت هنری تعریف کردیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فعلاً این دبیرخانه را راه‌اندازی می‌کنیم و در ادامه ساختاری ثابت در قالب اداره کل برای این مجموعه پیش‌بینی می‌کنیم، گفت: پیش از این در سال ۱۳۹۹ برگزاری جایزه ملی معماری عصر انقلاب اسلامی مطرح شده بود ولی به دلایلی اقدام عملی صورت نگرفته است؛ دولت مردمی، دولت اقدام و عمل است و این کار در سال ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

جایزه ۴ میلیاردی برای نفر برتر طراحی مجموعه آسمانه هنر ایران

اسماعیلی یادآور شد: فراخوان بین‌المللی برای این کار خواهیم داد و جوایز بسیار خوب و ارزشمندی برای این کار در نظر گرفته‌ایم؛ در همین راستا جایزه‌ای که برای نفر برتر طراحی مجموعه آسمانه هنر ایران در نظر گرفته‌ایم که مبلغ ۴ میلیارد تومان است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات مربوط به تملک زمین برای این مجموعه انجام شده است، افزود: این اقدام را گام بزرگی برای ارتقای فرهنگ و هنر و معماری در کشور می‌دانیم و هم‌زمانی سند معماری ایرانی و اسلامی و ایجاد ساختار هنر معماری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آغاز طراحی و ساخت مجموعه هنری آسمانه هنر ایران را به فال نیک می‌گیریم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به روز بزرگداشت شیخ بهایی گفت: معماری دوره تمدنی عصر صفوی را مرهون این مرد بزرگ هستیم؛ وقتی وارد اصفهان می‌شویم هنر معماری را در میدان حضرت امام (ره) مشاهده می‌کنیم؛ چینش این میدان نشان‌دهنده هم نشینی فرهنگ، سیاست و اقتصاد ذیل توحید است، که این امر نگاه متعالی تمدنی است که انقلاب اسلامی در پی احیای باشکوه آن و ساخت تمدنی پررونق‌تر و متصل به عصر ظهور است.

کد خبر 746645

دیگر خبرها

  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • این در شأن فوتبال خوزستان نیست
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • تن هاخ: قهرمانی در جام حذفی به معنای موفقیت‌مان نخواهد بود؛ مطمئنم که شانس خوبی برای قهرمانی داریم
  • کلوپ: سیتی با این چیزها تحت فشار قرار نمی‌گیرد!
  • جشنواره فجر معماری به مجموعه جشنواره‌های وزارت فرهنگ اضافه می‌شود
  • معماری به جشنواره‌های فجر اضافه شد
  • فرهنگ گیاهان دارویی ایران را به دنیا صادر خواهیم کرد