Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@15:46:27 GMT

متخلفان عرضه گوشت منجمد در همدان جریمه شدند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۱۹۱

متخلفان عرضه گوشت منجمد در همدان جریمه شدند

قهرمان شاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: 15 پرونده تخلف در این ارتباط تشکیل و بررسی شده است و همچنان تشکیل پرونده برای متخلفان ادامه دارد.
وی افزود: پس از بررسی گوشت های موجود در برخی از تالارها، هتل ها، رستوران ها و تهیه غذاها مشخص شد که گوشت یخی خارج از شبکه توزیع در اختیار آنها قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: تعزیرات حکومتی همدان تنها در یک مورد یک چلوکبابی را به مدت سه ماه تعطیل و متولی آن را 700 میلیون ریال جریمه کرد.
شاهی گفت: پیگیری های تعزیرات موید این بود که شماری از پیمانکاران نهادهای دولتی از جمله دانشگاه بوعلی و بیمارستان فاطمیه گوشت منجمد را خارج از شبکه توزیع کرده بودند که با آنها برخورد صورت گرفت.
وی افزود: همچنین برخی از عوامل اصلی دریافت سهمیه گوشت منجمد نیز این گوشت ها را در دیگر مکان ها توزیع کرده بودند.
معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: با ابلاغ دادستان کل کشور کارگروه نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی در تمامی استان ها از جمله همدان شکل گرفت که ریاست آن با دادستان و دبیر این کارگروه بر عهده تعزیرات است.
شاهی بیان کرد: دستورالعمل نخستین جلسه این کارگروه نحوه نظارت بر اجرای احکام بود سپس در این نشست یکسان سازی قیمت مرغ و تامین نهادهای دامی مورد نیاز مورد تاکید قرار گرفت.
7526/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 بیمارستان تعزیرات رستوران ها گوشت همدان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد

علی رحیمی‌آذر افزود: با شکایت شاکی خصوصی و گزارش بازرسان سازمان صمت استان مبنی بر وقوع تخلف گرانفروشی و تقلب در ساخت یک دست مبل به لحاظ کیفیت و کمیت منطبق با کالای نشان داده شده، به پرونده واحد صنفی مبل فروشی متخلف در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهر اردبیل رسیدگی شد.

او گفت: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و متهم علاوه بر پرداخت ۲۳۰ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و ۹۰۰ریال جریمه نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: با اخلال‌گران نظم اقتصادی و برهم‌زنندگان آرامش بازار و افرادی که دست به احتکار، افزایش خودسرانه قیمت و یا قاچاق کالا می‌زنند مماشات نشده و برای پرونده‌های تعزیراتی در سریع‌ترین زمان ممکن حتی در محل بازرسی واحد‌های صنفی حکم تعزیراتی مقتضی صادر می‌شود.

رحیمی آذر بیان کرد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و اضافه کرد: برخورد با فرصت‌طلبان و سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل ادامه داد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی، عرضه کالا خارج از شبکه توزیع و یا هر گونه تخلف اقتصادی واحد‌های صنفی را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه تلفن گویای ۱۳۵ و سایت tazirat ۱۳۵ اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • توزیع شش تن گوشت منجمد در آبادان
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • جریمه ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه در پاوه
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد ریال جریمه شد
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • عرضه خارج از شبکه آرد در دزفول