Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:00:22 GMT

بخشی از جاده های البرز ایمن سازی شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۲۷۶

بخشی از جاده های البرز ایمن سازی شد

کرج - ایرنا - مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اعلام کرد که بخشی از راه های استان برای پیشگیری از حوادث و استقبال از بهار آماده سازی شد.

مهرداد جهانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: اجرای 200 کیلومتر شیار طولی در بزرگراه ماهدشت - اشتهارد از جمله اقداماتی است که به منظور افزایش ایمنی و جلوگیری از انحراف خودروها ناشی از خواب آلودگی و خستگی رانندگان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین نصب دیوار بتنی پیش ساخته در محدوده پل حصارک کرج برای جلوگیری از توقف خودروها در آزاد راه کرج - قزوین و جلوگیری از بار ترافیکی صورت گرفت.
جهانی خاطر نشان کرد: عملیات لق گیری در محور کرج - چالوس در محدوده شمالی تونل شماره پنج نیز به اتمام رسید.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز اظهارداشت: عملیات آسفالت در محور قزلحصار
به طول هفت کیلومتر اجرایی شد.
استان البرز در مسیر تردد مسافران 14 استان کشور قرار دارد، راه های این استان در ایام نوروز زیر بار ترافیک میلیونی خودرو ها است به طوری که نوروز 97 حدود 35 میلیون خودرو در این جاده ها تردد کردند.
استان البرز یک هزارو 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی دارد.
7410/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه ها عمليات ايمني البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور

به گزارش قدس خراسان، حامد جزجلالیان گفت: اولین مرحله طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در دانشگاه نیشابور از ۲ لغایت ۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

وی اظهار کرد: اجرای این طرح از فروردین‌ماه سال ۱۳۷۳ در کشور آغاز شده است و هرساله طی دو مرحله در مناطق هدف اجرا می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور بیان کرد: منطبق با توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت برای حفظ این دستاورد بزرگ و به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس وحشی پولیو، لازم است عملیات سالیانه ایمن‌سازی تکمیلی طی ۲ نوبت به صورت فعال و خانه به خانه انجام شود.

وی در خصوص عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سال ۲۰۲۴ میلادی، صرف نظر از سابقه واکسیناسیون قبلی گفت: نوبت اول واکسیناسیون از ۲ اردیبهشت تا ۴ اردیبهشت و نوبت دوم نیز از ۳۰ اردیبهشت تا یکم خردادماه انجام می‌شود.

جلالیان با بیان اینکه نحوه اجرا در سطح دانشگاه به دو شکل انجام می‌گیرد، گفت: این طرح در مجموع در ۵۴ منطقه عملیاتی شامل ۱۴ منطقه تیم سیار همچنین ۴۰ منطقه عملیاتی جهت اتباع تحت پوشش دارای کودک زیر ۵ سال انجام می شود که در ۱۴ منطقه عملیات سیار با ۱۰ هزار و ۱۰۷ نفر جمعیت و ۷۲۵ خانوار و ۱۷۵ کودک زیر ۵ سال به ‌صورت خانه به خانه اجرا و ۴۰ منطقه عملیاتی جهت اتباع تحت پوشش دارای کودک زیر ۵ سال با جمعیت گروه هدف ۱۳۲ نفر به ‌صورت غیرفعال و مراجعه حضوری والدین به مراکز و پایگاه‌های بهداشتی نزدیک محل سکونتشان اجرا می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با همکاری همشهریان در اجرای این طرح و تلاش تمامی همکاران، گامی مؤثر در حفظ وضعیت عاری از فلج اطفال برداشته شود.

 معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور ادامه داد: تداوم وضعیت عاری از پولیو طی سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۲۳ میلادی مبین تلاش همه همکاران در سطوح مختلف بهداشتی در راستای دستیابی به پوشش بالای واکسیناسیون جاری و انجام با کیفیت عملیات ایمن‌سازی تکمیلی سالیانه بوده است.

وی با اشاره به اینکه حفظ دستاوردهای برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال در کشور از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: تلاش‌ها برای کامل کردن برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال در دو کشور بومی فلج اطفال یعنی افغانستان و پاکستان همچنان تداوم دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • ایمن سازی ۲۲۰ هزار راس دام در تربت حیدریه علیه بیماری شاربن
  • ایمن سازی کانال های آبی شهر ری/ایمن سازی کامل در گرو تامین اعتبار
  • ایمن‌سازی کامل کانال آب ری - ورامین در گرو تأمین اعتبار
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • ساختمان‌های ناایمن پلمب می‌شوند
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • ساختمان های ناایمن در کدام منطقه تهران قرار دارند؟
  • خط کشی۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن