Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@06:44:53 GMT

نگارستان سوره زیر نور ماه می رود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۲۸۸

نگارستان سوره زیر نور ماه می رود

سروش، از برپایی نمایشگاه طراحی و کاریکاتور زیرنور ماه در نگارستان سوره حوزه هنری استان کرمانشاه خبر داد.

«صابر سروش» تولید محتوا در عرصه فرهنگ و هنر دینی و متعهد را از رسالت های حوزه هنری برشمرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: برپایی نمایشگاه از آثار هنرمندان توانمند و فعالی که تولید آثار فاخر را در دستور کار خود دارند بخشی از مأموریت ها و رسالت های حوزه هنری است که ضمن معرفی هنرمندان، بستر لازم را برای برقراری ارتباط مخاطب با تولیدات محتوایی در این عرصه و پاسخگویی به نیاز آنان را فراهم می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی حوزه هنری استان کرمانشاه، با اشاره به برپایی نمایشگاه طراحی و کاریکاتور با عنوان «زیر نور ماه» در کرمانشاه، افزود: مجموعه آثار سورئالیسم «محمد بابایی مهر» از هنرمندان توانمند حوزه هنری کرمانشاه در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

وی اظهار کرد: آثار این هنرمند جوان با موضوع مفاهیم انتزاعی در خصوص اخلاق است که نشان از سردرگمی بشر امروز دارد.

 

سروش، با دعوت از عموم هنردوستان و شهروندان کرمانشاهی جهت شرکت در آیین افتتاح و بازدید از این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه طراحی و کاریکاتور «زیر نور ماه» عصر روز (شنبه، 4 اسفند) از ساعت 15 با حضور مسئولان و اصحاب فرهنگ و هنر در نگارستان سوره حوزه هنری کرمانشاه گشایش می یابد.

 

وی زمان برپایی این نمایشگاه را (4 تا 10 اسفند) اعلام و خاطرنشان کرد: علاقه مندان همه روز از ساعت 9 صبح تا 17 عصر با مراجعه به نگارستان سوره واقع در خیابان خیام، حوزه هنری استان کرمانشاه، می توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر حضرت عباس اصفهان آموزش و پرورش انقلاب به روایت هنر کلنگ زنی اردبیل کانون های مساجد حادثه تروریستی زاهدان زیر نور ماه نمایشگاه کاریکاتور هنر متعهد حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش آثار عکاس هنرمند چهارمحال و بختیاری در فرانسه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، چهارمین نمایشگاه عکس انجمن فرهنگی هنری گیلارت فرانسه، اردیبهشت امسال میزبان تعدادی از آثار احمد تاجی هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری است.
چهارمین نمایشگاه عکس انجمن فرهنگی هنری گیلارت فرانسه با موضوع «آیین‌ها و شادیانه‌های اقوام ایرانی» از ۱۰ تا ۱۴ اردیبهشت در شهر رن فرانسه برگزاری می‌شود که در میان ۳۰ اثر برگزیده برای نمایش در این نمایشگاه، تعدادی از آثار احمد تاجی هنرمند استان نیز قرار دارد.
آثار تاجی به همراه آثار ۱۷ عکاس دیگر از میان ۳۰۰ عکس سیده به دبیرخانه نمایشگاه «آیین‌ها و شادیانه‌های اقوام ایرانی» انتخاب و برای نمایش برگزیده شده است.
انجمن فرهنگی هنری «گیلارت» هر ساله نمایشگاه‌های عکسی را با هدف آشنایی بیشتر مخاطبان با فرهنگ و هنر ایران و حوزه جغرافیایی پارسی‌زبانان برگزار می‌کند.
در نمایشگاه‌های قبلی این انجمن در شهر‌های رن و ویتقه فرانسه، موضوعات «لباس زنان در اقوام ایرانی» و «موسیقی در زندگی اقوام ایرانی» به نمایش درآمد که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنری و دست سازه های هنرجویان بردسکنی
  • استفاده از هنرمندان برای معرفی تاریخ در مناطق کم‌برخوردار
  • برپایی نمایشگاه عکس فتومونتاژ در سینمای جوان نهاوند
  • جشنواره «نقالان سوره» بر روی مهم‌ترین مخاطب هنر دست گذاشته است
  • برپایی نمایشگاه ریشه‌ها ۵ در اصفهان
  • درخشش هنرمندان حوزه هنری استان در جشنواره ملی
  • نمایش آثار عکاس هنرمند چهارمحال و بختیاری در فرانسه
  • برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی قرآنی «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران
  • افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی
  • آغاز به کار «روایت باران» در فرهنگسرای نیاوران/حمایت ویژه صندوق اعتباری هنر از هنرمندان خوشنویس