Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری ورکشاپ آموزشی "منایع خلاقیت و پیوند بین هنرها" در سوم اسفندماه و به همت موسسه فرهنگی و هنری عمیق بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: این ورکشاپ برای نخستین بار در استان و با تدریس دکتر پژمان طاهری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه این ورکشاپ با دبیری «حامد موسوی نژاد» و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا سوم اسفند ماه ساعت ١٠ صبح در محل موسسه فرهنگی و هنری عمیق بجنورد برگزار می شود، اظهار کرد: به شرکت کنندگان در این ورکشاپ آموزشی گواهینامه معتبر اعطاء خواهد شد.

 

سرپرست معاونت امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، برگزاری این ورکشاپ را با هدف بهره مندی از تجربیات اساتید برجسته کشور، ارتقاء سطح علمی و هنری هنرمندان و علاقمندان، توجه به تولیدات فاخر ارزشمند هنری و تشویق هنرمندان به فعالیت در حوزه های فرهنگی و هنری برشمرد.

 

گفتنی است؛ «پژمان طاهری» دارای مدرک تحصیلی دکتری اتنوموزیکولوژی از دانشگاه MDW وین، اتریش، فوق لیسانس الکتروآکوستیک از دانشگاه وین و اتریش و لیسانس موسیقی از دانشکده هنرهای زیبای تهران است.

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان اردبیل حادثه تروریستی اصفهان آموزش و پرورش حضرت عباس بیانیه گام دوم انقلاب شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل ورکشاپ آموزشی فرهنگ و ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق، شکست دنیای استکبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در خطبه‌های نماز عبادی - سیاسی گفت: ما برخلاف آنان، مراکز امنیتی و جاسوسی و عملیاتی تروریستی را آن هم با اطلاع قبلی زدیم. مثل آنها انسان‌ها و عبادتگاه‌ها و ... را هدف قرار ندادیم.
وی افزود: ما رژیم صهیونیستی را آن هم با بخشی از توانمندی هایمان زدیم.
امام جمعه بجنورد با تبریک این فتح بزرگ، تاکید کرد مردم ما باید عزتمندانه و با غرور، سر خود را در بین ملت‌های جهان بالا بگیرند و به خود ببالند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: پاسخ دفاعی ایران به رژیم کودک کش، فتنه گر و توطئه گر اسراییل مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.
خطیب جمعه بجنورد اضافه کرد: سپاه پاسداران با حمایت‌های ارتش و دستور حکیمانه مقام معظم رهبری عملیاتی دفاعی برعلیه رژیم صهیونیستی انجام داد و این اسراییل بود که آغازگر جنگ بود.
وی بیان کرد: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که علیه ایران اسلامی فتنه گری می‌کند و در بسیاری از ناامنی‌هایی که در کشور ما ایجاد شده، دست دارد.

دیگر خبرها

  • «بازار هنری ایران» برگزار می‌شود/ در خوشنویسی پیشتازیم
  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • وعده صادق، شکست دنیای استکبار
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد