Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@06:09:24 GMT

سامانه آبرسانی جبالبارز جیرفت افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۴۷۷

سامانه آبرسانی جبالبارز جیرفت افتتاح شد

جیرفت - ایرنا - سامانه آبرسانی به شهر جبالبارز جیرفت در جنوب کرمان صبح امروز (پنجشنبه) با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو و استاندار کرمان به بهره برداری رسید.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: طرح آبرسانی به جبالبارز شامل 32 کیلومتر خط انتقال با طول خطوط پنج کیلومتر، مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی، مخزن جمع آوری سه هزار مترمکعبی و پمپاژ یکهزار و 500 متری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد طاهری افزود: این طرح با ظرفیت تامین آب 40 لیتر بر ثانیه، جمعیت 13 هزار و 200 نفری جبالبارز را تحت پوشش قرار می دهد.
وی تصریح کرد: اعتبار این طرح 220 میلیارد ریال است که از محل سفرهای استانی مقام معظم رهبری و منابع داخلی تامین شد.
رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی، صبح امروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
جنوب کرمان با هفت شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت، یک سوم استان کرمان را به خود اختصاص داده است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
3029/7429/7450

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد طرح عمراني وزير نيرو جنوب كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان

 حمیدرضا علیدادی سلیمانی  گفت: در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۸ هزار و ۵۶۵ دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جیرفت مراجعه کردند که این عدد نشان از رشد ۲۸ درصدی مراجعه به مرکز معاینه فنی سنگین در مقایسه با مدت مشابه در سال ۱۴۰۱ می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه برای ارتقای ایمنی در تردد جاده‌ای، حفظ محیط زیست، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده‌ها کلیه وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند، افزود: از این تعداد معاینه فنی صورت گرفته، ۹ هزار و ۱۳۹ مورد قبولی مرتبه اول، ۴ هزار و ۵۷۷ مورد قبولی پس از اصلاح عیب و ۴ هزار و ۸۴۹ دستگاه نیز در تست‌های مربوطه رد شدند. 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با بیان اینکه هم اکنون  در جنوب کرمان فقط یک مرکز معاینه فنی فعال است که محل فعالیت آن در شهرستان جیرفت می‌باشد، ادامه داد: در این مرکز، علاوه بر بازدید‌های ظاهری، شامل: کیفیت آج لاستیک‌ها، شیشه‌ها ، آینه‌ها و چراغ‌ها، موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون‌های مکانیزه، شامل: تست ترمز، لغزش جانبی چرخ‌ها، تست آلاینده‌ها، و تست نور نیز انجام می‌شود.

وی از کلیه رانندگان پرتلاش و زحمت کش خواست با مراجعه به موقع به مراکز معاینه فنی از سلامت خودروی خود مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کوهبنان
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • انتقال مادر باردار از ارتفاعات جیرفت با بالگردبه بیمارستان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • افتتاح سد و نیروگاه اومااویا در سریلانکا توسط شرکت ایرانی