Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-19@09:51:58 GMT

رهایی گروگان ۲ میلیارد تومانی

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۵۳۷

رهایی گروگان ۲ میلیارد تومانی

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان گروگان ۲ میلیارد تومانی از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره گروگانگیری در اواخرآبان ماه سال جاری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای رنگ، دانشجوی ۲۱ ساله زاهدانی را در منطقه "زیباشهر" درحالی که سوار خودروی پراید خود بود با تهدید سوار پژو کرده و به سرعت متواری شدند.

سردار قنبری ابراز کرد: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد گروگانگیر‌ها برای رهایی فرزندشان مبلغ ۲ میلیارد تومان درخواست کردند که کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های موجود اقدامات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی عنوان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و با بهره گیری از شیوه و شگرد‌های پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از گروگانگیران را در منطقه " کورین " شهرستان زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی او را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی علت ارتکاب جرم را اختلاف مالی با خانواده فرد ربوده شده اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم همدستان وی که عرصه را برخود تنگ دیدند گروگان را صحیح و سالم بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده دیگر عاملان این آدم ربایی شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرمانده انتظامی دستگیری هم دستان گروگانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور

داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که به دنبال بارش‌های اخیر و به منظور بازدید میدانی از وضعیت راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان عازم این استان شده بود، با اشاره به شدت بارش‌ها که موجب خرابی‌هایی در سطح جاده‌های کشور و راه‌های روستایی و محور‌های فرعی شده، گفت: خسارت وارد شده طبق کارشناسی‌های اولیه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای راه‌ها برآورد شده است.

به گفته امانی، نزدیک به ۲۵ راه اصلی و فرعی در جنوب استان سیستان و بلوچستان مسدود شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: راه‌های حدود ۲۵۰ روستا نیز مسدود شده که راهداران در حال تلاش برای بازگشایی آنها هستند. 

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: ۵۰ اکیپ فعال و سیار راهدار به همراه ۱۵۰ دستگاه ماشین آلات مشغول فعالیت و تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.

امانی افزود: برخی از این ماشین آلات از روستا‌های معین هرمزگان، کرمان و جنوب کرمان عازم استان سیستان و بلوچستان شده و مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: ظرف ۱۰ روز آینده تمام راه‌های مسدود شده باز خواهند شد، اما اولویت، بازگشایی راه‌های اصلی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که می‌کوشیم ظرف ۲۴ تا ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شوند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل همچنین از همکاران راهدار برای بازگشایی راه‌ها و انجام عملیات امداد و نجات برای دو ناوگان اتوبوس حمل‌ونقل عمومی از سیلاب تقدیر و تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • کشف و ضبط انبار لاستیک قاچاق در بروجرد
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • عاملان شرارت کمتر از ۲ ساعت در زاهدان دستگیر شدند
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت