Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@01:14:58 GMT

گوشی تاشوی سامسونگ به نمایش درآمد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۵۴۱

گوشی تاشوی سامسونگ به نمایش درآمد

به گزارش جهان نيوز، پس از آنکه مدت‌ها بر سر قابلیت‌ها و ویژگی‌های ظاهری و فنی گوشی هوشمند تا شو و منعطف سامسونگ و برخی دیگر از برندها که قبلاً اعلام کرده بودند درصدد هستند که چنین محصول جدید و منحصر بفردی را روانه بازارهای جهانی موبایل کنند، سرانجام انتظارها به پایان رسید و گوشی هوشمند تا شو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر تحت عنوان گلکسی فولد (Galaxy Fold) معرفی و پرده برداری شد و در معرض بازدید شرکت کنندگان در این رویداد و سپس اصحاب رسانه و علاقه‌مندان به تکنولوژی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  بر اساس گزارش وب سایت the verge ، از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول می‌توان به نمایشگر از نوع امولد (AMOLED)، با سایز و اندازه نمایشگر بیرونی ۴.۶ اینچی و درونی ۷.۳ اینچی با قابلیت تا شدن و انعطاف پذیری، وجود دوربین سه‌گانه در قسمت پشت گوشی با بهره‌گیری از یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فتو، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی عریض (واید) و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی فوق‌عریض اشاره کرد که البته در حالت تبلت ترکیبی از یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی به‌همراه یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای سنجش عمق در اختیار کاربر می‌گذارد. تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵،. حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی نیز از دیگر مشخصات این محصول به شمار می‌رود.

این شرکت همچنین برای سازگاری بیشتر اپلیکیشن های مورداستفاده کاربران با سیستم عامل اندروید با گوگل به عنوان شرکت توسعه دهنده آن همکاری‌های قابل توجهی داشته است.

به گفته بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، گلکسی فولد به صورت تبلت بسیار زیباتر است و در حالت عادی با نمایشگر ۴.۶ اینچی در مقایسه با بدنه کشیده آن دستگاه کوچک و عجیبی به چشم می‌آید.

یکی دیگر از نکاتی که باید به اشاره کرد، حذف جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و استفاده از حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر در این محصول است که به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد در نسل‌های جدید از گوشی‌های هوشمند خود چنین رویه‌ای را در پیش بگیرد.

منبع: ایسنا

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از راشاتودی، آمارهای مؤسسه دیتا کورپوریشن حاکی از آن است که شرکت سامسونگ کره‌جنوبی توانسته با پشت سر گذاشتن رقیب آمریکایی خود، اپل، به بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در جهان تبدیل شود.

سامسونگ سال گذشته رقابت را به اپل واگذار کرده بود.

آمارهای موجود نشان می‌دهد به خاطر افزایش رقابت به خصوص از سوی شرکت‌های آسیایی، اپل در سه ماهه نخست امسال کاهش ۱۰ درصدی فروش را تجربه کرده است.

اپل در همین بازه زمانی حدود ۵۰ میلیون دستگاه گوشی در بازار جهانی فروخته که نسبت به ۵۵.۴ میلیون مدتش مشابه سال گذشته بیش از ۵ میلیون دستگاه کمتر بوده است.

در همین بازه زمانی البته سامسونگ هم کاهش ۰.۷ درصدی فروش را تجربه کرده، با این حال اما به نظر می‌رسد گوشی ساز کره‌ای شرایط به مراتب بهتری را نسبت رقیب آمریکایی خود به ثبت رسانده است.

از سوی دیگر بیش از ۲۰ درصد سهم بازار گوشی در سه ماهه نخست امسال دست سامسونگ و ۱۷ درصد آن هم در اختیار اپل بوده است.

شرکت تولید گوشی شیائومی چین نیز پس از سامسونگ و اپل، سومین تولید کننده بزرگ گوشی در جهان بوده است.

به طور کلی فروش گوشی تلفن همراه در جهان در سه ماهه نخست امسال ۷.۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است.

کد خبر 6081675 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی نوکیا مجیک مکس امروز (۳۰ فروردین) + قیمت و تاریخ عرضه
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M7 پرو 5G لو رفت
  • مشخصات ردمی 13 5G و پوکو M۷ پرو 5G لو رفت
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • گوشی جدید سامسونگ در بازار چقدر تحویل گرفته شد؟
  • اپل کنار رفت، سامسونگ بزرگ‌ترین گوشی ساز جهان شد
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۲۹ فروردین)
  • اپل جایگاه جهانی خود را به رقیب آسیایی واگذار کرد
  • اپل، سلطنت گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۲۴ را به سامسونگ واگذار کرد
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13