Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرآنلاین: در روز‌های گذشته عکسی از مریم کاویانی بازیگر مشهور تلویزیون و سینما در کنار رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه منتشر شده بود؛ عکسی که یک عکاس سینمایی منتشر کرد و در آن خبر از ازدواج این دو چهره معروف عرصه هنر و سیاست داد.

مریم کاویانی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که این خبر واقعیت است یا شایعه گفت: «تا به حال اجازه ندادم اطراف زندگیم شایعه‌ای به‌وجود بیاید و این یکی هم شایعه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

این بازیگر که این روز‌ها با ایفای نقش کوتاهی در «قرارمون پارک شهر» روی پرده سینما هم حضور دارد، البته تمایلی به صحبت درباره جزئیات آشنایی و ازدواجش با این دیپلمات مشهور نداشت و گفت: «فعلا دوست ندارم درباره جزئیات این مساله حرفی بزنم.»

مریم کاویانی این روز‌ها مشغول بازی در سریال «عروس تاریکی» محصول شبکه یک است و رامین مهمانپرست نیز پس از اینکه در دولت احمدی‌نژاد، سمتِ سخنگوی وزارت امور خارجه را داشت، مدتی هم سفیر ایران در لهستان و لیتوانی بوده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مریم کاویانی ازدواج رامین مهمانپرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دیپلمات طالبان در کراچی از عدم همکاری دولت پاکستان

سرکنسول حکومت طالبان در کراچی اظهار داشت دولت پاکستان برای بازپس گیری املاک بانک ملی افغانستان در این شهر همکاری نمی‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبدالجبار تخاری» سرکنسول حکومت طالبان در کراچی گفت املاک بانک ملی افغانستان غصب شده است.

وی افزود باوجود تلاش‌ها اما وزارت خارجه و پلیس پاکستان برای پس گرفته این املاک همکاری نکرده‌اند.

تخاری در شبکه اجتماعی ایکس نوشت  شبکه اکس نوشت که با مقامات وزارت خارجه پاکستان درحال رایزنی است تا امکلات مربوط به بانک ملی افغانستان را پس بگیرد.

سرکنسول حکومت طالبان در کراچی دو هفته پیش نیز در دیدار با «واجد علی» رئیس گمرکات این شهر پاکستان خواستار آزادی تجهیزات یک موسسه مین روبی شده بود که در یک سال گذشته توقیف شده بود.

این در حالی است که بیشتر مؤسسات مین‌روبی در افغانستان با مشکل کمبود تجهیزات مواجه هستند و آلودگی اراضی افغانستان با مین و مواد منفجر نشده باقیمانده از زمان جنگ‌ها، مشکلات جدی را متوجه جان و مال مردم ساخته است.

طالبان خواستار آزادی 450 کانتینر بازرگانان افغان در کراچی شداعتراض احزاب سیاسی به اخراج اجباری پناهجویان افغان در کراچیمحکومیت عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی در نشست کراچی

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پاسخ شدیداللحن مازیار لرستانی به جنجال رابعه اسکویی درباره شایعه ازدواج‌شان
  • (ویدیو) دلخوری شدید رابعه اسکویی از پیشنهاد عجیب مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان
  • واکنش‌های جهانی به حادثه اصفهان/ عمان محکوم کرد
  • مختاری حضور در جام تختی را هم از دست داد
  • (ویدئو) واکنش رابعه اسکویی به شایعه ازدواج با مازیار لرستانی
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • انتقاد دیپلمات طالبان در کراچی از عدم همکاری دولت پاکستان
  • دیپلمات روس: شورای امنیت تحریم اسرائیل را بررسی کند
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز ارتش
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند