Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهیدازده گفت: اختتامیه اولین جشنواره شعر اقوام گیلان زمین در ماسال برگزار می‌شود.

«حسین شهیدزاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: انجمن شعر و ادب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اولین جشنواره شعر اقوام گیلان زمین را برگزار می‌کند.

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی ماسال افزود: تجلی وحدت، برادری و هم‌تنیدگی فرهنگی، هنری و زبانی قومیت‌های گیلان، حفظ، اشاعه و ترویج فرهنگ بومی و زبان مادری اقوام گیلان و گرامیداشت صاحبان قلم و خالقان اثر به زبان و گویش‌های بومی گیلان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش تالشی، گیلکی و تاتی برگزار می‌شود، گفت: زمان مهلت ارسال به این جشنواره تا 25 بهمن بود که دیگر تمدید نشد.

 

شهیدزاده با بیان اینکه شرکت در این جشنواره محدودیت سنی نداشت، تصریح کرد: به 10 برگزیده نهایی در بخش شعر تالشی، 10 برگزیده در شعر گیلکی و سه برگزیده در شعر تاتی جوایز نقدی اهدا می‌شود.

 

وی با بیان اینکه حضور صاحبان آثار برگزیده، برای دریافت جایزه در مراسم اختتامیه جشنواره الزامی است و به برگزیدگانی که در جشنواره حضور نداشته باشند جایزه تعلق نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: اختتامیه این جشنواره یکشنبه(12اسفند) در تالار پاتریس ماسال برگزار می‌شود.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان انقلاب به روایت هنر اردبیل استان بوشهر بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری حادثه تروریستی زاهدان حادثه تروریستی حضرت عباس جشنواره مدهامتان شعر گیلکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»

به گزارش خبرگزاری صدا و  سیما ، آیین اختتامیه امشب با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، وزیر ورزش، رییس کمیته المپیک و پارالمپیک، روسای فدراسیون های ورزشی، پیشکستوتان، ورزشکاران و اهالی رسانه در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار می شود، این رویداد از شبکه های ورزش، سه و خبر دو، به صورت زنده پخش خواهد شد.
در این مراسم علاوه بر جوایز هشت گانه مردمی که شامل برترین گل، برترین صحنه ورزشی، برترین تیم ملی، برترین مربی، برترین ورزشکار نوجوان، برترین ورزشکار پارالمپیک، برترین ورزشکار مرد و برترین ورزشکار زن است، جوایزی همچون حامیان خارجی و داخلی فسطین (جایزه شهید سلیمانی)، رفتار جوانمردانه (جایزه غلامرضا تختی)، یک عمر زندگی ورزشی، فدراسیون برتر ورزشی و .... اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • نمایش وحدت و همدلی با برگزاری جشنواره اقوام در بندرترکمن
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران/ بهترین‌های ورزش ایران معرفی شدند
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره «قهرمان ایران»
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد