Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: برپایی نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور می تواند در تعامل فرهنگی و اجتماعی بین شهرها و روستاهای مختلف نقش بسزایی داشته باشد.

به گزارش ایرنا، فریدون همتی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نهمین نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشور در بندرعباس افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای شهرداران و دهیاران هرمزگان و عموم مردم جهت تبادل تجربه با شهرداران و دهیاران سراسر کشور است تا در جریان شیوه های کارآمد مختلف در حوزه مدیریت شهری و روستایی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تجربه های موفق مدیریت شهری که در همه شهرهای کشور رخ داده، در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در معرض دید عموم قرار گرفته است.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان باید به دستاوردهای نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی توجه کنند.
همتی گفت: نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی کشورهمچنین فرصتی برای معرفی ظرفیت های گردشگری ایران و ارائه نوآوری ها در مدیریت شهری است.
وی اظهارداشت: توسعه گردشگری دریایی در دستور کار شهرداری ها و دهیاری های ساحلی به ویژه شهرداری بندرعباس قرار دارد.
نهمین نمایشگاه بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور از یکم تا سوم اسفندماه ساعت 17 تا 22 در محل نمایشگاه‌های دائمی شهر بندرعباس برپا شده و آماده بازدید علاقه مندان است.
7195/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نمايشگاه مديريت شهري استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد گفت: دوم اردیبهشت ماه روز جهانی خلاقیت و سوم این ماه نیز روز ملی کارآفرینی و بزرگداشت شیخ بهایی است؛ به همین دلیل مدیریت شهری مشهد تصمیم گرفت اولین هفته اردیبهشت ماه را به نام هفته خلاقیت و نوآوری نام گذاری کند.   میرزاییان ادامه داد: در قالب این هفته رویدادهای مختلفی را پیش بینی کردیم که که در آن با بازیگران اصلی زیست بوم محیطی شهر مشهد دیدار می کنیم و فضای پیشرفت را برای امور پیش روی آن‌ ها فراهم می‌ سازیم.   او افزود: همچنین در ادامه این رویدادها امروز نمایشگاهی را در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار کردیم که اغلب افراد تاثیرگذار در حوزه خلاقیت و نوآوری شهری در بخش‌ های خصوصی و دولتی در آن حضور دارند.   میرزاییان ادامه داد: موضوع اصلی این نمایشگاه رونمایی از دستاوردهای دانشجویان دانشکده فنی مهندسی دانشگاه فردوسی است، دستاوردهایی که می‌ توانند در عرصه خلاقیت و نوآوری شهری کمک حال شهرداری مشهد باشند.

دیگر خبرها

  • آماده باش تیم‌های امدادی اصفهان تا روز چهارشنبه
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • برگزاری نمایشگاه دستاوردهای نوآوری و خلاقیت در مشهد
  • جوانان نقش بسزایی در شکل‌گیری تمدن اسلامی دارند
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • دارایی‌های مختلف شهرداری بورسی می‌شوند
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • قم موفق‌ترین کلان‌شهر کشور در حوزه پسماند؛ کاهش میزان دفن مستقیم به صفر