Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین گفت که بر اساس تحقیقات صورت گرفته، کلمه وحدت از جمله تعابیری بود که در میان سخنرانی‌ها و بیانات امام خمینی بیشتر مورد تأکید قرار می‌گرفت. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، زهرا مصطفوی دختر امام خمینی (ره) و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین امروز در دومین همایش بزرگ سادات اهل تسنن و شیعه که در سالن اجلاس سران برگزار شد، طی سخنانی گفت: در این ایام شاهد دو تولد بزرگ هستیم؛ ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و تولد امام خمینی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضرت فاطمه زهرا (س) وجودشان حقیقت نورنیه الهی است، همانطوری که پیامبر اکرم (ص) وجودشان حقیثقت نوریه الهی بود.

وی با اشاره به بیانی از امام خمینی درباره حضرت زهرا (س) افزود: ایشان در بیانی می‌فرمود «حضرت فاطمه (س) اگر مرد بود، نبی بود». این فرمایش امام نشان از جایگاه والای حضرت فاطمه (س) دارد.

یادگار امام خمینی گفت: تولد دیگر در هفته پیش رو سالروز تولد امام خمینی است. ایشان از دوره جوانی و حتی نوجوانی (16 سالگی) از برج خمین در مقابل اشراری که آن را مورد حمله قرار داده بودند، دفاع می‌کرد. این ادامه یافت تا پیش از دوران انقلاب اسلامی که ایشان با قلم و زبان خود وارد عرصه مبارزه با رژیم پهلوی شد. 

وی افزود: امام خمینی همانطور که در دوران جوانی در مبارزه با دشمن موفق بود، پیش از انقلاب و حتی پس از انقلاب نیز موفقیت‌های بزرگی به وسیله ایران اسلامی نصیب کشور شد. امام خمینی بعد از انقلاب به انسانی تبدیل شد که همگی از او تقلید و اطاعات می‌کردند.

دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین خاطرنشان کرد: بر اساس تحقیقات صورت گرفته، کلمه وحدت از جمله تعابیری بود که در میان سخنرانی‌ها و بیانات امام خمینی بیشتر مورد تأکید قرار می‌گرفت. ایشان حکم کردند که شیعیان و اهل سنت برادرند و در کنار هم به نماز می‌ایستند، این درس بزرگی از امام راحل است.

یادگار امام خمینی گفت: امروز باید شیعه و سنی از سادات و غیر سادات دور هم جمع شوند و پیروز‌های ملت اسلام را تقویت کنند. ما پیروز بوده‌ایم اما باید این پیروزی‌ها را بیشتر کرد. برگزاری این همایش قطعاً باعث خشنودی امام شده چراکه وحدت هدف امام خمینی بوده است.

انتهای پیام/

R1410/P/S4,37/CT11 واژه های کاربردی مرتبط امام خمینی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام خمینی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، علی خاکزاد عصر پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص صدور مجوز حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار کرد: پس از بازید آقای استاندار از وضعیت ورزشگاه یادگار امام و بررسی امکانات آن برای تسهیل ورود بانوان عزیز به این ورزشگاه با حضور نهادهای ذیربط جلسه‌ای به همین منظور تشکیل شد.

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور نمایندگان هیأت فوتبال، اداره کل ورزش و جوانان، باشگاه تراکتور و سایر نهادهای ذیربط مقرر شد تمامی نواقصات ورزشگاه یادگار امام (ره) تا ۲۴ فروردین ماه روز بازی دیدار تراکتور و ذوب آهن اصفهان لیگ برتر برطرف شود تا بانوان عزیز تراکتوری در ورزشگاه حضور پیدا کرده و از تیم‌شان حمایت کنند.

خاکزاد در پایان خاطرنشان کرد: هیأت فوتبال از اصلی‌ترین ارگان‌های موافق حضور بانوان در ورزشگاه بوده و این اتفاق مثبت را به فال نیک می‌گیریم.

کد خبر 6064429

دیگر خبرها

  • سرنگونی رژیم پهلوی معجزه جمهوری اسلامی
  • جنگ انتخاباتی در اردوگاه اصولگرایان به روایت رسانه دولت /جریان های نوظهور اصولگرا را چه کسانی لیدری کردند؟
  • ورود بانوان تراکتوری به ورزشگاه از دیدار با ذوب آهن
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • نوشتن «بیژن و منیژه» ۳ سال طول کشید/ چاهی برای تولد دوباره
  • ماجرای نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی چه بود؟
  • نامه عجیب دختر رضاخان به امام خمینی /فاقد شناسنامه هستم /اشرف گفت به این خواهر بی سواد که با لهجه صحبت می کند، شناسنامه نمی دهیم
  • ماجرای نامه دختر رضاخان به امام خمینی (س) + عکس
  • سید حسن خمینی: خانم زهرا شجاعی از زمره بانوان پیش گام و تأثیرگذار بود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است