Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@23:49:33 GMT

شهدا محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی هستند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۷۲۲

شهدا محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی هستند

فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان شهدا را محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی دانستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛سرهنگ اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) امشب در مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم و مدافع وطن اظهار کرد:شهدا محور وحدت و انسجام انقلاب اسلامی هستند و از آنجایی که دشمنان تاب و‌تحمل دیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب نداشتند، به دنبال بهانه برای تحت تاثیر قرار دادن عظمت جمهوری اسلامی ایران بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:تمام تلاش دشمنان بر این بود تا جشن چهل سالگی انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند وبه حضور پرصلابت و پرخروش مردم در ۲۲بهمن را مورد خدشه قرار دهند.

سالاری افزود:در چهار دهه اخیر با هوشیاری و بیداری مرزداران و حافظان حریم ولایت توطئه های دشمنان خنثی شده و زمانی که ناامید شدند در گوشه ای از این نظام، سبزپوشان را که حافظ امنیت و مرزها بودند را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه هرمزگان ادامه داد:بزدلان نابخرد تصور می کنند با این اقدامات کور مسیر انقلاب را تغییر می دهند اما حواد تروریستی و شهادت مظلومانه باعث رشد، تعالی و انسجام ملت ما می شود.

وی گفت:سپاه به عنوان بازوی پرتوان انقلاب سپر ولایت است و به کوری چشم دشمنان در همه صحنه ها حاضر به جانفشانی هستند.

سالاری اظهار کرد:ما روزی که ناممان را برای حفاظت از حریم ولایت ثبت کردیم برگ شهادت خود را امضا کردیم

وی با بیان اینکه شهادت افتخار بزرگی برای ماست و همه نیروهای نظامی آماده جانفشانی هستند،عنوان کرد:نظام انقلاب مسیر تعالی خود را طی خواهد کرد تا پرچم پرافتخار کشور را به ساحت مقدس حضرت عصر و زمان تقدیم کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان خارجی و داخلی انقلاب، دست به دست هم دادند تا ارتش ایران را منحل کنند ولی امام راحل (ره) با تیزبینی و هوشیاری و درک به آینده، ارتش راه به‌عنوان پشتیبان و پشتوانه نظام، کشور و مرزها می‌توانستند.

وی اضافه کرد: پس از دو ماه از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل (ره) روز ۲۹ فروردین به‌عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شد. در آن روز ارتشیان غیور در مقابل امام راحل (ره) رژه رفتند و از آن روز به بعد این ارتش، به تعبیر مقام معظم رهبری ارتش حزب‌الله است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در دفاع مقدس و همه حوادث کشور جانانه ایستاده است، تصریح کرد: شاهد این اقدام و نقش ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی تقدیم ۴۷ هزار شهید است.

وی نقش ارتش در همه عرصه‌ها خاص و ارزشمند دانست و خاطرنشان کرد: ارتش نقش مهمی در دفاع هوایی، زمینی و دریایی دارد و امروز روز ارتش جمهوری اسلامی به‌عنوان روز نیروی زمینی ارتش نامگذاری شده است.

استاندار بوشهر با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ارتشیان قهرمان و دلاور تصریح کرد: ارتشیان در کنار سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج مردمی یک توان رزمی و دفاعی قدرتمندی را شکل داده‌اند که اراده دشمنان در مقابله با انقلاب اسلامی از بین برده‌اند.

محمدی‌زاده یکی از موفق‌ترین عملیات‌های اخیر را وعده صادق دانست و تأکید کرد: این عملیات توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد. سپاه و ارتش در کنار هم دژ مستحکم برای صیانت از ملت، سرزمین، کشور، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 6081081

دیگر خبرها

  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • اتحاد ملی و انسجام اسلامی هم افزایی یا تعارض؟
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • ارتش و سپاه با وحدت، قدرت بازدارندگی را به‌وجود آورده اند
  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است