Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، یادواره 1747 شهید دفاع مقدس شهرستان بابل امروز پنجشنبه با سخنرانی سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

یادواره  ۱۷۴۷ شهید شهرستان بابل با محوریت ۴۰ شهید مازندرانی مدافع حرم با سخنرانی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرثیه خوانی مداح اهل بیت عصمت و طهادت برادر بذری در بابل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم  از ساعت ۱۴ بعداز ظهر پنجشنبه دوم اسفند ماه با حضور خانواد‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و مردم دلداده به شهدا در مصلی بزرگ شهر بابل برگزار می‌شود.

نیروی انتظامی استان  با اتخاذ تصمیم در اعمال محدودیت ترافیکی در شهربابل به منظور تسهیل حضور گسترده مردم در یادواره شهدا و سخنرانی فرمانده سپاه قدس، شرایط شایسته ای را فراهم کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، سردار محسن کریمی در آئین آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک با اشاره به فعالیت‌های سپاه در بخش‌های مختلف اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم و مروج معرفت، ایمان، فرهنگ اسلامی است و قلمرو فعالیت‌های سپاه معادل قلمرو انقلاب اسلامی است و توانمندی‌ها و وسعت فعالیت‌های سپاه توانسته به ملت بزرگ ایران و امت اسلام آرامش و امنیت هدیه دهد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به نیازهای کشور همه توان خود را به میدان آورده و در راستای تحقق ایران قوی شبانه روزی تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به موفقیت‌های شرکت جهاد خانه سازی استان مرکزی در اجرای پروژه‌های مسکن گفت: رویکرد سپاه در ساخت مسکن جهادی وار عمل کردن است که در استان مرکزی به همت جهاد خانه سازی پروژه عظیم شهید سلیمانی اراک کلید خورده و اتفاقات بزرگی در این راستا انجام شده است.

وی تصریح کرد: پروژه یک هزار و ۳۴۲ واحدی در شهرک شهید سلیمانی اراک که فاز اول آن در مهر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور وزیر محترم کشور مورد بهره برداری قرار گرفت و فاز اول و دوم آن مجموعاً ۶۴۰ واحد و فاز سوم آن ۷۰۰ واحد است و امروز با حضور مسئولین کشوری و به طور همزمان در سراسر کشور عملیات اجرایی فاز سوم پروژه آغاز شد.

سردار کریمی ادامه داد: فاز دوم پروژه شهید سلیمانی هم اکنون پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و با کار جهادی در حال پیشرفت است و سعی داریم در کمترین زمان ممکن تحویل متقاضیان شود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه جهاد خانه سازی استان مرکزی در طی سالیان اخیر با اجرای پروژه‌های موفق در سطح کشور رتبه‌های برتر کسب کرده و در راستای اجرای پروژه شهید سلیمانی مسئولین استان مرکزی توسط فرمانده کل سپاه مورد تقدیر قرار گرفته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطر نشان کرد: پروژه شهید سلیمانی به عنوان یک الگو در ساخت مسکن و شهرک سازی مطرح است چراکه علاوه بر جهادی عمل کردن تمامی استانداردهای لازم با دقت انجام شده است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم که با حضور مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی کشور همراه بود آئین افتتاح ۶۰۹۴ واحد مسکونی افتتاح و عملیات اجرایی ۱۴۰۶۵ واحد مسکونی نیروهای مسلح آغاز شد که سهم استان مرکزی در این افتتاح ۱۴۴ واحد و آغاز عملیات اجرایی ۷۰۰ واحد مسکونی است.

کد خبر 736771

دیگر خبرها

  • امام جمعه تبریز: تکریم شهدا وظیفه ملی و انسانی است
  • گرامیداشت یاد و خاطره ۷۰ شهید لیلان
  • استان تهران در تکاپوی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • برگزاری ۱۰۰ یادواره شهدا در شهرستان تویسرکان
  • برگزاری مراسم یادواره خانگی شهید نوروز شیردل در خوی + تصاویر
  • دفاع مقدس نسلی نظیر سردار سلیمانی‌ها پرورش داد
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۷۰۰ واحد مسکونی در شهرک شهید سلیمانی اراک
  • یادواره شهید باکری و ۸۵۰ شهید شهرستان میاندوآب
  • سید موسوی