Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@22:32:58 GMT

واکنش دامپزشکی درباره فروش مرغ مُرده در بازار

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۷۹۳

ساعت24-رفیعی پور گفت: سالانه ۷۵۰ میلیون قطعه مرغ در ۲۶۰ کشتارگاه صنعتی کشور ذبح می‌شود که حتی یک مورد از این ذبح نامناسب و غیر شرعی نبوده است.

علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی کشور درباره ذبح نامناسب و غیر شرعی مرغ که اخیرا در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است، اظهار کرد: سالانه ۷۵۰ میلیون قطعه مرغ در ۲۶۰ کشتارگاه صنعتی کشور ذبح می‌شود که حتی یک مورد از این ذبح به گونه‌ای که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی پخش شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شبه حرام بودن و کشتار غیر شرعی مرغ را رد کرد و گفت: به اعتقاد بنده برخی افراد سودجو در شرایط کنونی جنگ اقتصادی با مطرح کردن چنین بحث‌هایی به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند، چرا که با وجود ناظران شرعی در عملیات کشتار چنین چیزی اتفاق نمی‌افتد.

رفیعی پور ادامه داد: با توجه به آنکه مطرح شدن چنین بحث‌هایی یک رفتار غیر اخلاقی و حرفه به شمار می‌رود، از این رو از مراجع قضایی انتظار می‌رود که این افراد را شناسایی و با آن‌ها برخورد جدی داشته باشند تا دیگر آن‌ها نتوانند آرامش مردم را بر هم زنند چرا که در حوزه نظارت دامپزشکی حتی یک مورد در طول سال این گونه کشتار نمی‌شود.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد

پس از کاهش ۱۹ درصدی فروش آیفون در سه‌ماهه اول ۲۰۲۴ در چین، اپل حالا از نظر سهم بازار به جایگاه سوم رسیده است.

به گزارش دیجیاتو، آیفون بدترین عملکرد فروش را در چین از سال ۲۰۲۰ به نام خود ثبت کرده است. براساس داده‌های کانترپوینت، رقبای چینی همچون ویوو و آنر توانستند در سه‌ماهه اول سال جاری از اپل پیشی بگیرند. اپل این سه‌ماهه را با ۱۵.۷ درصد از سهم بازار به پایان رساند. این درحالی است که در مدت مشابه سال گذشته، سهم بازار فروش آیفون در بازار چین ۱۹.۷ درصد بود.

برخلاف اپل، فروش هواوی به‌شدت افزایش پیدا کرد

برخلاف کاهش شدید فروش آیفون در چین، فروش هواوی تقریباً ۷۰ درصد در مقایسه با سه ماه اول سال ۲۰۲۳ افزایش یافته است. «ایوان لام»، تحلیلگر شرکت کانترپوینت، در یادداشتی گفت که افزایش فروش هواوی مستقیماً بر فروش آیفون در چین تأثیر گذاشته است. او اضافه کرد که اپل همچنین به‌دلیل اینکه برخی کاربران تمایل کمتری به جایگزین‌کردن موبایل‌های خود دارند، ضربه خورده است.

در کنار فروش ناامیدکننده آیفون ۱۵ و ممنوعیت‌های دولتی در چین، رشد هواوی نیز باعث دردسر جدید «تیم کوک»، مدیرعامل اپل، شده است. تیم کوک در ماه مارس به چین رفت تا از جدیدترین فروشگاه اپل در شانگ‌های بازدید و در مجمع توسعه چین در پکن شرکت کند.

هواوی اخیراً سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند به نام Pura ۷۰ را عرضه کرده که دارای سیستم دوربین پیشرفته‌ای شبیه به لنز‌های سه‌گانه آیفون پرو است.

گوشی‌های جدید با قیمت پایه ۷۶۰ دلار، فرصت جدیدی را برای هواوی فراهم می‌کنند تا مشتریان چینی اپل را جذب کند. سال گذشته، این شرکت سری میت ۶۰ پرو را با هدف قراردادن خریداران آیفون ۱۵ عرضه کرد.

دیگر خبرها

  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • تار و پود فرش پردیس به بازار فروش گره خورده است
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • واکنش حبیب احمدزاده به سامانه اسطوخودوس یا ماشین روز قیامت اسراییلی/ فیلم
  • اولین واکنش ایران خودرو به فروش پژوپارس با قیمت جدید
  • واکنش ایران خودرو به فروش پژو پارس با قیمت جدید به متقاضیان