Web Analytics Made Easy - Statcounter

جیرفت - ایرنا - با افتتاح سامانه آبرسانی منطقه جبالبارز جیرفت در جنوب استان کرمان که امروز (پنجشنبه) با حضوروزیر نیرو و استاندار کرمان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت 13هزار و200از ساکنان این منطقه از آب سالم آشامیدنی برخوردار شدند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کرمان در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: طرح آبرسانی به جبالبارز شامل 32 کیلومتر خط انتقال با طول خطوط پنج کیلومتر، مخزن ذخیره پنج هزار مترمکعبی، مخزن جمع آوری سه هزار مترمکعبی و پمپاژ یکهزار و 500 متری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد طاهری افزود: برای اجرای این طرح با ظرفیت تامین آب 40 لیتر بر ثانیه که جمعیت 13 هزار و 200 نفری جبالبارز را تحت پوشش قرار می دهد
220 میلیارد ریال که از محل سفرهای استانی مقام معظم رهبری و منابع داخلی به مصرف رسیده است .
رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور افتتاح چندین طرح عمرانی، صبح امروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه جیرفت وارد استان کرمان شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.
جنوب کرمان با هفت شهرستان و یک میلیون نفر جمعیت، یک سوم استان کرمان را به خود اختصاص داده است.
شهرستان جیرفت با 308 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
3029/7429/7450/ 5054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد آب آشاميدني وزير نيرو جنوب كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان گفت: اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان، روح‌الله مطهری در نشست مشترک با جمعی از مدیران و ورزشکاران با بیان اینکه اولین پارک ورزش‌محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی در گروه‌های مختلف جامعه با همکاری شورای شهر و اداره ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: طرح اولیه ساماندهی ورزش روزانه در بوستان‌های شهر با هماهنگی‌ها و اخذ مجوزهای لازم از ارگان‌های ذیربط اجرا شد.

وی افزود: در مرحله دوم طرح، ورزش محور شدن بوستان‌ها در دستور کار قرار دارد که به منظور حمایت همه‌جانبه از مربیان فعالی است که زیر نظر هیئت شهرستان کرمان برای توسعه و پیشبرد اهداف ورزشی هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان عنوان کرد: امیدواریم با حمایت و همکاری مسئولان بتوانیم برنامه‌های مدنظر را برای ایجاد محیطی سالم و قانونمند در راستای پیشبرد همگانی کردن ورزش برای عموم مردم و افزایش مشارکت گروه‌های مختلف جامعه فراهم کنیم.

اداره ورزش و جوانان از راه‌اندازی اولین پارک ورزش‌محور حمایت می‌کند

میثم پاریزی رئیس اداره کل ورزش و جوانان نیز با تشکر از عملکرد هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان گفت: جامعه ما نیاز به نشاط و شادابی دارد و هیئت ورزش‌های همگانی گروه‌های مختلف را پوشش می‌دهد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل ورزش و جوانان حمایت خود را برای ایجاد اولین پارک ورزش محور با رویکرد توسعه فعالیت بدنی و نشاط اجتماعی اعلام می‌کند.

محمدرضا کمساری نایب رئیس شورای شهر کرمان نیز با تشکر از مدیرکل اداره ورزش و جوانان برای کسب افتخارات ارزشمند ورزش کرمان در سطح ملی و بین‌المللی، از رئیس هیئت همگانی شهرستان کرمان هم به منظور ارائه عملکرد مثمرثمر تقدیر کرد.

وی بیان کرد: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر متولی بحث ورزش است و ضمن تعامل با شهرداری برای ایمن‌سازی، بهسازی و ایجاد فضای ورزشی در بوستان‌ها و تعامل با اداره ورزش و جوانان برای معرفی و الگوسازی قهرمانی و هویت‌بخشی به‌خصوص در نسل نوجوان آماده همکاری است.

وی افزود: با توجه به ضرورت انجام اقدامات مشترک بین این دو اداره، هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان کرمان به‌عنوان متولی اجرای این طرح انتخاب شده است.

کد خبر 747108

دیگر خبرها

  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • آب رسانی به ۷ روستا در بم
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر در هفته هلال‌احمر افتتاح می‌شود
  • مرمت پیکره گلی محوطه تاریخی کنارصندل جیرفت
  • برگزاری جشنواره نان و گندم در جیرفت
  • جشنواره نان در جیرفت