Web Analytics Made Easy - Statcounter

 قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سرطان طی 10 سال آینده در دنیا 69 درصد رشد می کند و در کشورمان هم در این مدت شاهد رشد 115 درصدی خواهیم بود به این معنی که در این مدت شاهد رشد بیش از 2 برابری سرطان در ایران خواهیم بود.

به گزارش ایرنا، ایرج حریرچی روز پنجشنبه در آیین افتتاح چهاردهمین کنگره بین المللی سرطان سینه در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی افزود: افق 10 ساله نشان می دهد که سرطان در ایران رشد خواهد کرد، اما باید با اقدامات مناسب رشد آن را کنترل کنیم و اگر بتوانیم سرطان های خطرناک را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی مهمترین عامل افزایش سرطان را افزایش سن اعلام کرد و گفت: سرطان دومین عامل مرگ و میر در ایران است.

حریرچی اظهار کرد: سرطان بیش از بیماری های قلبی - عروقی هزینه برای نظام سلامت ایجاد می کند.

وی با اشاره به اینکه 1،5 درصد هزینه های بیماری در دنیا صرف سرطان می شود، گفت: بیش از 2 درصد کل هزینه های سلامت کشور هم به سرطان اختصاص می یابد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وزارت بهداشت سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها

بررسی جداول بودجه سال ۱۴۰۳ نشان می‌دهد سازمان برنامه و بودجه، هزینه برخی دستگاه‌ها را به طور نامتعارف افزایش داده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از اداره کل روابط عمومی و‌ امور بین‌الملل دیوان محاسبات کشور، بررسی جداول بودجه سال 1403 نشان می‌دهد هزینه وزارت امور اقتصادی و دارایی بیش از 217 درصد و سازمان اداری و استخدامی 150 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

این در حالیست که وزارت آموزش و ‌پرورش 20 درصد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های وابسته و تابعه آن 16.8 درصد افزایش هزینه داشته‌اند.

دیوان محاسبات کشور بر لزوم اقدام اصلاحی برای رفع تبعیض در این حوزه تاکید دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت توسعه نان فیبردار با هدف کاهش ابتلا به سرطان
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه درباره برخی دستگاه‌ها
  • اقدام تبعیض‌آمیز سازمان برنامه در افزایش هزینه برخی دستگاه‌ها
  • مصرف نمک و شکر در ایران چهار برابر استاندارد جهانی
  • آمار باورنکردنی؛ هزینه تفریح دهک دهم ۴۰ برابر دهک اول
  • وزارت بهداشت به دنبال افراد سالم است که بیمار نشوند
  • اجرای برنامه‌هایی که می‌تواند ما را سالم نگه دارد سخت است