Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@21:02:21 GMT

جشن ولادت حضرت زهرا(س) در کراچی پاکستان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۸۲۳

جشن ولادت حضرت زهرا(س) در کراچی پاکستان

به گزارش ایکنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ طاهره فاضلی، رئیس حوزه علمیه جامعة الزهرا(س) و از فعالان دینی و فرهنگی فعال شهر کراچی با محمدرضا باقری، مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران در کراچی دیدار كرد.

طاهره فاضلی به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر و به همراه همسر خود حجت‌الاسلام احمد علی صادقی، این دیدار را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول خانه فرهنگ كشورمان در این دیدار درباره طراحی و شکل برنامه‌ریزی برگزاری مراسم یادشده، مطالب و محورهای مرتبط را بیان كرد.

در ادامه طاهره فاضلی با قدردانی از همکاری‌های دینی و فرهنگی خانه فرهنگی ایران در كراچی به ویژه در حوزه بانوان، گزارشی در خصوص هماهنگی‌ها و مقدمات انجام شده برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم، ارائه داد.

در این دیدار توافق شد که مراسم عمومی جشن ولادت حضرت فاطمه(س) روز سه‌شنبه 7 اسفندماه در آمفی‌تئاتر خانه فرهنگ ایران برگزار شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ولادت حضرت زهرا کراچی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان در دیدار با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: ایجاد امکانات بهداشتی برای زائران، حفظ و نگهداری اماکن ایجاد شده، هدایت کمک‌های مردمی به سمتی که مورد نیاز اماکن مقدسه است و آگاه‌سازی مردم از فعالیت‌های انجام شده از جمله مواردی که است که بیش از پیش باید به آن توجه شود.


حجت الاسلام والمسلمین حسینی افزود: هدف اصلی ستاد بازسازی عتبات عالیات نه تنها بازسازی ساختمان‌ها و اماکن متبرکه، بلکه مهم‌ترین راهبرد و نگاه اصلی این ستاد، احیای امر اهل‌بیت (ع) عصمت و طهارت است.


رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان هم در حاشیه این دیدار با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی نذورات جمع آوری شده ویژه بازسازی عتبات عالیات در استان اصفهان گفت: تکمیل صحن حضرت زینب (س) برای سال آینده به نقطه خوبی می‌رسد و ۱۲۰ هزار نفر را حداقل کنار حرم امام حسین (ع) می‌تواند اسکان دهد.
جعفر عسگری با اشاره به اینکه این استان در چهار طرح اصلی و بزرگ در عتبات عالیات

حضوری فعال دارد، افزود: تکمیل صحن حضرت زینب (س) در کربلا، ساخت صحن حضرت امام باقر (ع) در کاظمین، ساخت نیم ضریح امام حسین (ع) و طرح توسعه حضرت سلمان فارسی در مدائن این چهار طرح هستند.

دیگر خبرها

  • خسروپناه: مجوز کسب و کارهای بازی محور به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی واگذار شد/ دانشگاه تهران مسئول برگزاری بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری جشنواره فرهنگی رود و ریل در استان لرستان
  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • برگزاری مراسم بزرگداشت کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • برگزاری یادبود کیومرث پوراحمد در خانه سینما
  • ۴۰ خانه میراثی اطراف حرم شاهچراغ (ع) به اماکن فرهنگی تبدیل می‌شود