Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-23@09:35:40 GMT

تجهیز تخت و تشک برای ویلا

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۸۵۸

تشک های فنری (یا فنر متصل) رویا با نام بونل ( تشک رویا بونل ) در بازار عرضه می شود که سازه آنها از فنرهای متصل (بافته شده) به هم طراحی و تولید میشود. این دسته از تشک های رویا در 6 مدل متلف با میزان سفتی ها مختلفی تولید می شوند که رنج قیمتی آنها متوسط است.

شرکت تشک رویا، یک شرکت قدیمی در زمینه عرضه تخصصی تشک است که محصولات اصلی آن شامل تشک تختخواب، تخت باکس، محافظ تشک و بالش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشک رویا دارای فروشگاه های زنجیره ای، عاملین فروش و عرضه کنندگانی است که در کشور محصول این شرکت را توزیع می کنند.

 

از حراج تشک بخرید!!!

مشاوره رایگان | تخفیف های ویژه | حمل رایگان | تحویل ویژه

bedsale.ir

021-28423448

0910-2014751

 

تخت باکس ویلایی

برای ویلاها و همینطور هتل ها از تخت باکس های ثابت استفاده میکنند که ظاهری شبیه خود تشک دارد با این تفادت که در زیر آن پایه قرار دارد. تخت باکس ویلایی با اسکلت های فلزی سبک تر و مقاوم تر هستند یکی به دلیل فلزی بودن شاسی آن و همچنین استفاده از ام دی اف ضخیم برای کف آن که نسبت به نئوپان بسیار مقاومت بهتری در مقابل رطوبت و ضربه دارد.

 

تشک خوشخواب مناسب ویلا

انتخاب های مختلفی برای خرید یک تشک مخصوص ویلا وجود دارد.برندهای مختلف در طیف های قیمتی زیاد از جمله تشک خوشخواب رویا ، نیلا و برندهای مطرح دیگر . به خصوص که زمان زیادی از ویلا استفاده نمیشود به نسبت خانه و همینطور وجود رطوبت و بسیاری موارد دیگر به همین دلیل توصیه میکنیم از فروشندگان آگاه کمک بخواهید تا بیشتر به شما کمک کنند. ما می توانیم به شما مشاوره های لازم را بدهیم با ما در حراج تشک تماس بگیرید تا بتوانیم به یک انتخاب عالی شما را یاری دهیم.

تشک مهمان برای ویلا

 

یکی از مسائل اصلی برای هر ویلایی پذیرایی از عزیزان و دوستانی است که مهمان ما محل اقامت ما هستند که بخش اصلی آن در زمان خواب اتفاق می افتد. داشتن وسائل کافی و مناسب و با کیفیت در ساختن یه زمان خوب برای دور هم بودن موثر است. امروز با عرضه تشک مهمان در بسته بندی های مناسب و با قیمت های خوب در مدل های متنوعی می توان برای ویلا تشک خرید.

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ جای دیدنی بابلسر که نباید بعد از اجاره ویلا از دست بدهید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بابلسر یکی از شهرهای جذاب در شمال کشور ایران است که از طریق مناطق شرقی و مرکزی ایران به راحتی قابل دسترس می‌باشد. این شهر به دلیل محبوبیتی که در دوران پادشاهی قاجار پیدا کرد، توانست به یکی از شهرهای تفریحی و گردشگری خوب تبدیل شود. به طوری که تا به امروز نیز این شهر توانسته به یکی از بهترین مقاصد سفر برای مردم عزیز ایران تبدیل شود. با اجاره ویلا بابلسر فرصت زیادی برای بازدید از جاهای دیدنی بابلسر را دارید.

هر یک از جاهای دیدنی بابلسر می‌توانند لذت سفر را برای شما چندین برابر کنند که در ادامه مقاله به زیباترین این مناطق اشاره می‌کنیم. اگر قصد اجاره ویلا در بابلسر را دارید، می‌توانید به سایت ویلایار مراجعه کنید و بدون واسطه رزرو خودتان را انجام دهید. سایت ویلایار امکان اجاره ویلا بابلسر را با تماس مستقیم با مالک فراهم کرده و برای کاهش هزینه‌ها، کمیسیون مربوط به اجاره ویلا را به حداقل رسانده است.

بهترین جاهای دیدنی بابلسر

همانطور که باید قبل از سفر به بابلسر در مورد ویلا بابلسر و اجاره آن فکر کنید، لازم است که حتماً در مورد بهترین جاهای دیدنی بابلسر نیز تحقیق کنید. بابلسر یک شهر جذاب با آب و هوای تمیز است. سرسبزی این شهر شما را جذب خود می‌کند. علاوه بر دریا و روستاهای اطراف بابلسر، مناطق دیدنی نیز در این شهر وجود دارند که بازدید از آنها بسیار لذت بخش است. در ادامه شما را با بهترین جاهای دیدنی بابلسر آشنا می‌کنیم.

۴ جای دیدنی بابلسر که نباید از دست بدهید!

بابلرود

یکی از بهترین جاهای دیدنی بابلسر که توصیه می‌کنیم آن را از دست ندهید، بابلرود است. بابلرود یکی از رودهای بسیار جذاب در شهر بابلسر است که از ارتفاع کوه البرز سرچشمه می‌گیرد و یک مسیر طولانی را برای ریختن به دریا طی می‌کند. به همین خاطر در مسیر بابلرود سرسبزی بسیار زیادی وجود دارد. علاوه بر این با توجه به اینکه بابلرود یکی از مناطق گردشگری در بابلسر می‌باشد، امکان نشستن در کنار این رود و ماهیگیری و قایق سواری نیز برای افراد فراهم شده است. بنابراین اگر با خانواده به بابلسر سفر می‌کنید، حتماً اقامت در بابلرود را در اولویت خودتان قرار دهید.

پل معلق بابلرود

بسیاری از مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان به هیجان در طول سفر علاقه مند هستند. پل معلق بابلرود یکی از بهترین جاذبه‌های تفریحی در بابلسر محسوب می‌شود. این پل معلق با هنر مهندسین آلمانی و سوئدی ساخته شده است و از جنس فلز می‌باشد. این پل ۸۰ متر طول دارد و تاریخچه آن مربوط به ۱ قرن پیش است. در کنار پل معلق بابلرود یک کافی شاپ روی آب قرار دارد که پیشنهاد می‌کنیم حتماً یک نوشیدنی خوشمزه در آن جا میل کنید. اگر زمان کافی برای نشستن دارید، تماشای غروب آفتاب از طریق این کافی شاپ می‌توانید برای شما لذت بسیار زیادی را به همراه داشته باشد.

بهترین جاهای دیدنی بابلسر

اسکله ساحلی بابلسر

حیف است که اجاره ویلا بابلسر را انجام دهید، ولی از اسکله ساحلی بابلسر دیدن نکنید. در قدیم بابلسر یک بندرگاه شلوغ برای کشتی‌های دریای مازندران بود. همین موضوع باعث ساخته شدن یک اسکله ایمن در این شهر شد. اگر به شرق بابرود بروید، می‌توانید به راحتی به اسکله ساحلی بابلسر دسترسی پیدا کنید. این اسکله در کنار اینکه لذت دیدن دریا را برای شما چندین برابر می‌کند، دارای کافی شاپ‌های دنج و خاص نیز هست. می‌توانید در یکی از کافی شاپ‌های اسکله بنشینید و یک نوشیدنی گرم میل کنید.

اجاره ویلا بابلسر بدون واسطه با کمترین هزینه

اجاره ویلا بابلسر بدون واسطه

یکی از موضوعاتی که باید قبل از برنامه ریزی سفر و راهی شدن به آن توجه کنید، اجاره ویلا بابلسر است. بابلسر به دلیل اینکه یک منطقه گردشگری است دارای ویلاهای اقامتی بسیار متنوعی است. سایت ویلایار مرجع اصلی برای اجاره ویلا در بابلسر بدون واسطه است. اگر در سایت‌های مختلف مجبور به پرداخت کمیسیون برای واسطه اجاره ویلا بودید، در سایت ویلایار چنین شرایطی وجود ندارد. این سایت کمیسیون مربوط به اجاره ویلا بابلسر را که باعث افزایش هزینه‌ها می‌شد، حذف کرده است. به همین خاطر تمامی مسافرین می‌توانند با هزینه کمتر با کمک این سایت ویلا بابلسر مد نظر خود را اجاره کنند.

اجاره ویلا بابلسر در سایت ویلایار با ارتباط مستقیم با مالک انجام می‌شود. شماره تلفن مالک در هر آگهی درج شده و می‌توانید بدون هیچ محدودیتی با مالک ارتباط بگیرید و در مورد قیمت چانه زنی کنید. این سایت علاوه بر اینکه امکان ارتباط مستقیم با مالک را فراهم کرده است، امکان مشاهده جزئیات ویلا را نیز به شما می‌دهد. بنابراین می‌توانید قبل از تماس با مالک، ویلای مد نظر خودتان را پیدا کنید. سپس با توجه به مشخصات ویلا و کد مربوط به آن با مالک ارتباط بگیرید. در این صورت سریع‌تر اجاره ویلا بابلسر انجام می‌شود و شما نیز مطابق با جزئیات هر ویلا اجاره ویلا را انجام داده اید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6083496

دیگر خبرها

  • کشف شیر وحشی از یک ویلا + جزئیات
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • آخرین وضعیت «رویا» درنای بلژیکی + فیلم
  • (ویدیو) رویا کجاست؟
  • نصب ۱۶۰ فلاورباکس در نقاط مختلف منطقه ۷ اصفهان
  • معضل بزرگ تبریز نبود زمان مشخص برای دفع زباله از سوی شهروندان است
  • جمع آوری باکس‌های زباله از سوم اردیبهست در تبریز
  • ۴ جای دیدنی بابلسر که نباید بعد از اجاره ویلا از دست بدهید
  • آغاز جمع‌آوری شبانه پسماندهای شهری تبریز