Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@21:49:13 GMT

برگزاری محفل انس با قرآن در چالدران

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۹۰۱

برگزاری محفل انس با قرآن در چالدران

محفل انس با قران با حضور قاریان برجسته استان و شهرستان چالدران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این مراسم معنوی شامگاه چهارشنبه با قرائت زیبا و دلنشین قاریان برتر و با استقبال خوب اقشار مختلف مردم شهرستان چالدران به همت دفتر امام جمعه، اداره تبلیغات اسلامی و دفتر بنیاد علوی چالدران بر گزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام آقایی امام جمعه چالدران در این مراسم با اشاره به آیات قران از این کتاب آسمانی به عنوان هدایتگر و نجات دهنده انسان در مقابل تهاجمات دشمنان اسلام یاد کرد و گفت: امروزه دشمنان اسلام قصد دارند با ایجاد توطئه های مختلف فرهنگی و اعتقادی ایمان و تقوی را در بین جوانان از بین ببرند که روی آوردن به کلام وحی این توطئه ها را خنثی می سازد.

تجلیل از فعالان عرصه قرآنی پایان بخش این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  محمدرضا عبدالله نژاد فرماندار شهرستان چالدران به همراه مریم سلماسی رئیس بهزیستی در راستای تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی و تأکیدات استاندار آذربایجان غربی  مبنی بر استمرار تعامل مردم و دولت و پاسخگویی به درخواست‌ها و مشکلات مردم  و ایجاد فرصتی یکسان برای همه اقشار جامعه برای ارتباط مستقیم با مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی در ادامه برنامه های ملاقات مردمی به منظور رسیدگی به مشکلات آنها بصورت چهره به چهره با مددجویان بهزیستی دیدار و گفتگو کرد .

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • برگزاری پویش قرانی نوگل من در جغتای
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • برنامه محفل از نگاه خادمان قرآن
  • انتخاب قاری مازندرانی برای تشرف به سفر حج تمتع
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • پویش «زندگی با آیه‌ها» طرح جدیدی برای فهم قرآن