Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل گفت: همزمان با آغاز روز درختکاری طرح «هر جوان، یک نهال» به یاد گرامیداشت سه هزار و ۲۸۰ شهید استان اردبیل با شعار «برای آینده روشن» اجرا می شود.

«شهامت هدایت»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با آغاز روز درختکاری طرح «هر جوان، یک نهال» به یاد گرامیداشت سه هزار و ۲۸۰ شهید استان اردبیل با شعار «برای آینده روشن» اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل منابع طبیعی استان اردبیل، تصریح کرد: افتتاحیه این مراسم از 15 اسفند در استادیوم 20 هزار نفری علی دایی در اردبیل و اماکن ورزشی سراسر استان آغاز خواهد شد.

 

هدایت با بیان این مطلب که این طرح با مشارکت ادارات کل ورزش و جوانان و منابع طبیعی استان و تشکل های محیط زیست برگزار می شود، عنوان کرد: علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق سایت اینترنتی www.dten.ir اقدام کنند.

 

این مقام مسئول، افزود: این طرح با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و یادآوری این مطلب که جوانان این مرز و بوم ادامه دهنده راه شهدا هستند.

 

وی، خاطر نشان کرد: تشکل های مردم نهاد در این طرح حضور فعالی دارند و درختان غرس شده نیز دارای پلاک به نام شهدا خواهند داشت.

 

هدایت، یادآور شد: ویژه برنامه متعددی همزمان با روز درختکاری نیز در استان اردبیل اجرا خواهد شد که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان انقلاب به روایت هنر خبرگزاری شبستان اردبیل استان بوشهر اصفهان بیانیه گام دوم انقلاب شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل یاد و خاطره شهدا برنامه روز درختکاری روز درختکاری اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه

عبدالعلی جلیلیان رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه سهمیه امسال استان کرمانشاه برای اجرای طرح زراعت چوب را کاشت نهال در سطح ۱۲۰۰ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی استان اعلام کرد و گفت : سال گذشته طرح زراعت چوب در سطح ۸۰۰ هکتار در استان اجرا شد.

 جلیلیان با بیان اینکه امسال برای اجرای طرح زراعت چوب در استان به حدود ۱.۵ میلیون اصله نهال احتیاج داریم، گفت: بیش از ۱.۱ میلیون اصله نهال سردسیری و بیش از ۳۰۰ هزار اصله نهال گرمسیری در استان در راستای اجرای این طرح تولید شده است.

رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه افزود: طرح زراعت چوب در مناطق سردسیری استان با غرس گونه «صنوبر» در شهرستان‌های سنقروکلیایی، صحنه، کنگاور، هرسین، کرمانشاه، دالاهو، اسلام آبادغرب ... و در مناطق گرمسیری با غرس نهال «اکالیپتوس» انجام خواهد شد.

 جلیلیان اشاره‌ای هم به وضعیت کلی مزارع تولید چوب استان داشت و گفت: هم اکنون ۸۰۰ هکتار توده سرپای قابل استحصال در مناطق سردسیری استان داریم که قابلیت برداشت چوب دارند.

 وی افزود: توده‌های سرپای قابل استحصال مربوط به اجرای طرح زراعت چوب عمدتا در شهرستان‌های سنقروکلیایی، صحنه، هرسین و کرمانشاه قابلیت برداشت دارند.

 جلیلیان یادآور شد: در حال حاضر در مزارع تولید چوب مناطق گرمسیری استان توده قابل استحصال نداریم .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • اختصاص عمده کشت نهال در کشور به خوزستان
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه مزارع تولید چوب در کرمانشاه
  • استاندار: عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • عمده کشت نهال در کشور به خوزستان اختصاص یافت
  • آشنایی نسل جوان جامعه با ایثارگری‌های شهدا
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • ضرورت افزایش آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان