Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@22:50:58 GMT

۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۹۰۷

۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در میاندوآب توقیف شد

فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: با تلاش و هوشیاری کارکنان این منطقه انتظامی میاندوآب هفت میلیارد ریال کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل خودروهای مواصلاتی موفق شدند چهار خودروی حامل محموله کالای قاچاق را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: از این خودروها کالای قاچاق شامل دو هزار و ۷۷۶ قلم لوازم التحریر، دو هزار و ۸۷۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲۱۰ عدد لوازم آشپزخانه، ۱۳۰ دستگاه پخش خودرو و ۱۵ دستگاه سشوار برقی خارجی بود کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه چهار نفر دستگیر شده است، گفت: در این رابطه چهار دستگاه خودرو نیز توقیف و مراتب پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال شد.

شیخ نژاد تصریح کرد: ارزش ریالی تقریبی این محموله ها هفت میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر اینکه قاچاق کالا سم مهلکی بر اقتصاد کشور است، اظهار کرد: مبارزه با کالای قاچاق همواره یکی از اولویت های این فرماندهی بوده و از شهروندان خواستاریم هرگونه قاچاق کالا و کالای غیرمجاز را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان