Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@21:58:32 GMT

بیمارستان 25 تختخوابی در سیروان احداث می شود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۴۹۴۲

بیمارستان 25 تختخوابی در سیروان احداث می شود

ایلام - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: بیمارستان 25 تختخوابی در شهرستان سیروان بزودی ساخته می شود.

به گزارش ایرنا، دکتر کریم همتی در بازدید از مراکز بهداشتی و پایگاه فوریت های پزشکی شهرستان سیروان اظهار داشت: برخی از مراکز بهداشتی، درمانی و خانه های بهداشت سیروان به واسطه قدمت زیاد و فرسودگی، با اعتبارات دانشگاه و تلاش مدیر شبکه این شهرستان مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سفر وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان سیروان در زمان تصدی معاونت سازمان برنامه و بودجه کشور یادآور شد: ایشان با مشکلات و نارسایی های این منطقه آشنایی دارند و امیدواریم از این شناخت در جهت رفع مشکلات این شهرستان بهره مند شویم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تاکید کرد: احداث بیمارستان 22 تا 25 تختخوابی در شهرستان سیروان یکی از اولویت هایی است که با جدیت دنبال خواهیم کرد.
در این بازدید همتی و معاونین دانشگاه از پایگاه جاده ای فوریت پزشکی سه راهی کارزان، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهدای خزل قنات آباد، خانه بهداشت شهدای چشمه پهن و چشمه رشید، خانه بهداشت شهدای علی آباد، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهرک جمهوری و مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهدای ظهیری بازدید و با پزشکان و پرسنل مراکز بهداشتی درمانی روستای ظهیری و پرسنل پایگاه فوریت های پزشکی دیدار و گفت وگو کردند.
شهرستان سیروان به مرکزیت شهر لومار در 64 کیلومتری ایلام قرار دارد.
7176/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پزشكي بيمارستان سيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان به ۶۲ درصد رسیده، گفت: تاکنون هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی هزینه شده و مشکلی در تامین اعتبار آن برای ادامه طرح وجود ندارد.

وی اضافه کرد: طی ماه‌های اخیر پیمانکار با تمام توان و به صورت ۲ شیفت فعال بوده و امیدواریم این روند تا زمانی که شرایط آب و هوایی برای اجرای طرح مساعد است، روند ساخت با بیشترین سرعت و تا پایان فصل عمران ادامه یابد.

عباسی یادآور شد: طرح بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت ۸ هکتار و زیربنای ۳.۵ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • بیمارستان گناباد و بجستان درانتظار ماده ۲۳،بیمارستان جدید به شهر‌های زیر۵۰ هزار نفرتعلق نمی‌گیرد
  • صاعقه جان یک کشاورز را در هرسین گرفت
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید