Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بیان اینکه اقدامات امنیتی نظام جمهوری اسلامی در مرزهای شرقی کشور بی نظیر است، گفت:مسئولان نظامی در سخنرانی های خود به صراحت تغییر دیپلماسی کشور را خواستار شدند.

به گزارش صدای ایران از باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران در حاشیه سفر خود به کاشان با بیان اینکه اقدامات امنیتی که در شرق کشور انجام می شود، در نوع خود بی نظیر است، اظهار داشت: هیچ کشوری چنین تمهیدات مرزی را ندارد و بر همین اساس مشکل ما اقدامات نظامی نیست بلکه ریشه در اقدامات دیپلماسی ما دارد و تا زمانی که دیپلماسی ما تغییر نکند این مشکلات نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه استکبارگران از کشورهای تروریست حمایت و به آنها تسلیحات، اطلاعات و پول می دهند، افزود:تمامی تمهیدات نظامی لازم در مرزهای ما وجود دارد و تمامی جوانب نیز پیش بینی، بررسی و تهیه شده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مسئولان نظامی در سخنرانی های خود به صراحت تغییر دیپلماسی کشور را خواستار شدند، ابراز داشت: اقدامات نظامی ایران تا به اندازه ای است که در ارتفاع چهار هزار متری نیز پایگاه داریم تا از این مرز و بوم دفاع کنیم اما به دلیل رویکرد غلط دیپلماسی، گروهک های تکفیری زمینه چنین اقداماتی را در خاک کشور جمهوری اسلامی ایران پیدا می کنند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار نقدی امنیت سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید جهاد اسلامی فلسطین از پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز «پاسخ نظامی ایران و هدف قرار دادن سایت‌های نظامی» رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی را «تحسین» کرد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی فلسطین آمده است که «ما این را پاسخی طبیعی به وجود رژیم اشغالگر می‌دانیم که با جنایات و اقدامات صهیونیست‌ها، ضرورت مواجهه با آن بسیار زیاد شده است».

این جنبش مقاومت فلسطین اعلام کرد که «همه صداهای نفرت انگیزی را که برای دفاع از رژیم اشغالگر برخاسته، بویژه کشورهایی که خود را دیوار دفاعی از آن ساختند، محکوم می‌کنیم».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد. در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

کد خبر 844380 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و اسرائیل خبر ویژه ایران و فلسطین فلسطین

دیگر خبرها

  • تغییر محسوس سیاست خارجی عربستان
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • تمجید ویژه هافبک سابق استقلال از ستاره ازبک!
  • طراحی عملیات نیرو‌های مسلح ما صهیونیست‌ها را از نظر نظامی و دیپلماسی خلع صلاح کرد
  • افزایش تدابیر امنیتی در نزدیکی مدارس و عبادتگاه‌های یهودیان در فرانسه
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • محمدرضا عارف: رژیم صهیونیستی با درایت نیروهای مسلح و  در یک عملیات استراتژیک و هوشمندانه با ملاحظه همه جوانب نظامی و امنیتی ، پاسخی در خور دریافت کرد
  • «هماهنگی میدان و دیپلماسی» و «دقت بالا در اجرا» از جلوه‌های افتخارآمیز عملیات نیروهای مسلح بود
  • تمجید جهاد اسلامی فلسطین از پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • تعریف و تمجید چینی ها از قدرت نظامی ایران در برابر تل آویو | ...تارومار شدند