Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام آسیابی ظهر امروز پنج شنبه در آیین نکوداشت خیرین شهرستان هشترود گفت: این صدقات در سرفصل های فرهنگی، درمان، جهیزیه، عمران مسکن و ابن سبیل مصرف می شود.

وی کمک های جمع آوری شده برای نیازمندان در جشن نیکوکاری را بالای ۷۴ میلیون تومان عنوان کرد.

آسیابی ادامه داد: درجشن عاطفه ها بیش از ۸۵ میلیون تومان، جشن رمضان ۵۷ میلیون تومان و مبلغ ۴۳ میلیون تومان برای شوق زیارت در هشترود برای نیازمندان جمع آوری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هشترود به پروژه های عمران و مسکن کمیته امداد نیز اشاره کرد و گفت: کمیته امداد دراین زمینه نیز فعالیت داشته و درطول سال جاری توانسته سه واحد منزل مسکونی شهری برای نیازمندان احداث کند و۸باب منزل نیز برای نیازمندان در خود شهر خریداری کند.

وی تصریح کرد: احداث و خرید تعداد۴۶باب خانه برای روستاییان نیز از دیگر اقدامات بوده است، همچنین دراین مدت ۱۱۵باب منزل روستایی تعمیر وبازسازی شده است.

آسیابی در پایان به اقدامات دیگر این اداره نیز اشاره ای کرد و افزود: کمیته امداد حضرت امام (ره) در زمینه های حمایتی، فرهنگی، اکرام، اشتغال و خود کفایی، درمان، عمران و مسکن و مشارکت های مردمی فعالیت می کند که در این موارد نیز توانسته ایم خدمات شایانی به نیازمندان ارایه کنیم.

کد خبر 4548640

منبع: مهر

کلیدواژه: صدقه هشترود کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بهزاد عسکری بابیان اینکه سنت حسنه کمک به فقرا برگرفته از سیره پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) است گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان برای حمایت از محرومین و نیازمندان و استفاده از ظرفیت مسئولان و نیکوکاران از مهمترین اقدامات کمیته امداد در راستای فقرزدایی است.

عسکری با اشاره به اینکه جشن گلریزان با هدف جمع آوری کمک به طرح قرض ماندگار، اکرام ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، درمان و... برگزار شد گفت: در این مراسم مبلغ ۷ میلیارد ریال توسط خیرین تعهد شد.

رئیس کمیته امداد نوشهر خاطر نشان کرد: در نوشهر۴۱۷۳ خانوار تحت حمایت هستند و از خدمات این نهاد بهره مند می‌شوند.

جشن گلریزان با عنوان دست‌های ماندگار با حضور مهدی قربانی قائم مقام، احمد سعادت مدیر امورشعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، حبیب الله قلی پور مدیر حراست کمیته امداد استان، دکتر رستم زرودی فرماندار شهرستان نوشهر، یزدان کرد بخشدار مرکزی، و جمعی از خیرین،  به میزبانی فرمانداری نوشهر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن گلریزان، دست‌های ماندگار در نوشهر
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد