Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@01:39:11 GMT

باند بین المللی تامین مالی داعش در عراق متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۰۸۷

باند بین المللی تامین مالی داعش در عراق متلاشی شد

بغداد - ایرنا - سازمان استخبارات ملی عراق از متلاشی شدن باند بین المللی تامین ملی داعش خبر داد.

به گزارش ایرنا، سازمان استخبارات ملی عراق روز پنجشنبه در اطلاعیه ای از شناسایی و متلاشی کردن 'بزرگترین باند تامین مالی' تروریسم در تاریخ عراق خبر داد.
بر اساس این اطلاعیه، این باند شامل شبکه ها و شعبه هایی در کشورهای مختلفی از جهان بود که از طریق دفاتر و مغازه های مختلف با روش های پیچیده اقدام به جمع آوری پول و ارسال آن برای داعش و فرار از رصد و کشف توسط نیروهای امنیتی می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اطلاعیه به جزییات بیشتری اشاره نکرده است.
سازمان استخبارات عراق روز چهارشنبه نیز از دستگیری اعضای یک شبکه که با جعل عنوان برخی مسئولان در نخست وزیری و افسران استخباراتی فعالیت می کردند خبر داده بود.
خاورم 17***380*

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي عراق تروريسم تامين مالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سیدمحمدمهدی احمدی مدیرعامل بانک شهر در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های این بانک به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، آماده همکاری در زمینه توسعه صادرات محصولات و در مقابل واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز صنعت مس هستیم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم با اشاره به تفاهم حاصل شده با بانک شهر با هدف توسعه صادرات محصولات تولیدی این شرکت گفت: این تفاهم به منظور افزایش صادرات و کمک به رشد درآمدهای ارزی کشور به عنوان یک اقدام مثبت با جدیت پیگیری خواهد شد.

مدرس خیابانی افزود: واردات تجهیزات و ماشین‌آلات مورد نیاز شرکت ملی صنایع مس ایران از طریق تسهیلات صندوق توسعه ملی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک شهر به عنوان یکی دیگر از محورهای همکاری دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • موسسه «مصاف» رائفی پور از کجا تامین مالی می‌شود؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • راه‌های ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • ایجاد شبکه بین‌المللی تحقیقات در حوزه انرژی بررسی شد
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • اجرای تکالیف قانون مبارزه با پولشویی وارد فاز جدیدی شد