Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@19:20:05 GMT

۲ کشته در پی تیراندازی در مونیخ

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۵۱۲۹

۲ کشته در پی تیراندازی در مونیخ

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، در پی تیراندازی در شهر مونیخ در جنوب آلمان، ۲ نفر کشته شدند.

پلیس آلمان نیرو‌های امنیتی را در این شهر مستقر کرد و در حساب توییتر خود نوشت: مونیخ تحت تدابیر امنیتی قرار گرفته است و هم اکنون وضعیت در کنترل قرار دارد.

شهروندان ساکن شهر مونیخ در جنوب آلمان هم امروز (پنجشنبه) از شنیده شدن صدای تیراندازی خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع آگاه آلمانی اعلام کردند در نتیجه این تیراندازی ۲ نفر کشته شده اند. پلیس اعلام کرد عامل تیراندازی یکی از این دو نفری بود که کشته شد.

تاکنون گزارش بیشتری در این خصوص منتشر نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلمان حوادث بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس

سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز بیست و نهم فروردین ماه، شخصی با اسلحه سوزنی جلو یک دستگاه مینی بوس حامل مسافر را گرفته و قصد پیاده کردن دختری حدودا ۱۵ ساله را داشت که با حضور به موقع کارآگاهان پلیس عرصه را برخود تنگ دیده و با اسلحه سوزنی اقدام به تیراندازی به سمت کارکنان پلیس کرد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: شخص ناشناس حدودا ۳۲ ساله پس از تیراندازی از مینی بوس فاصله می‌گیرد و به تنهایی با سواری پراید که پلاک آن را مخدوش کرده بوده اقدام به فرار می‌کند.

سردار "حبیبی تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز و عدم توجه آدم ربا به هشدار‌های پلیس، و در تیراندازی متقابل، کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح وی را از ناحیه پا مجروح و دستگیر کرده و اسلحه اش را نیز کشف می‌کنند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه متهم قصد خود از این اقدام‌مجرمانه را اختلاف شخصی اعلام کرده است، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حضور ناگلزمن در بایرن منتفی شد
  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • دستگیری قاچاقچی مسلح در جنوب تهران