Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون عمران مجلس از عدم افزایش نرخ بلیت اتوبوس، قطار و هواپیما برای سفرهای نوروزی خبر داد. ناطقان: محمدرضا رضایی کوچی با اشاره به ورود کمیسیون عمران مجلس به پرونده نرخ حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای در ایام نوروز ۹۸، گفت: از ماه گذشته این کمیسیون، مذاکرات و مکاتبات خود با دستگاه ها در حوزه های مختلف حمل و نقل را آغاز کرده و خوشبختانه این سازمان ها همکاری مناسبی را با مجلس داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مکاتبه کمیسیون عمران مجلس با سازمان هواپیمایی، گفت: در این مکاتبه، درباره نرخ بلیت هواپیما در ایام نوروز مذاکرات جدی و قابل قبولی صورت گرفت، از این رو بر اساس گزارش این سازمان، نرخ بلیت هواپیما در ایام نوروز ۹۸ تغییر نخواهد کرد.
وی ادامه داد: همچنین کمیسیون عمران مجلس در مذاکرات با مسئولان حمل و نقل ریلی در ارتباط با نرخ بلیت نیز تأکید کرد که قیمت بلیت قطار در نوروز ۹۸ نباید تغییر کند تا مسافران بتوانند بهتر از امکانات حمل و نقل ریلی استفاده کنند.
این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در بحث حمل و نقل جاده ای نیز کمیسیون عمران مجلس معتقد به عدم افزایش قیمت بلیت اتوبوس بود، همچنین بر ضرورت افزایش خدمات رفاهی در حوزه حمل و نقل تأکید شد.
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: همچنین اعضای کمیسیون عمران مجلس بر آمادگی و حضور کامل هلال احمر، اورژانس و ناجا در جاده ها تأکید کردند.
منبع: مهر برچسب ها: قیمت بلیت قطار ، قیمت بلیت اتوبوس ، قیمت بلیت هواپیما ، نوروز 98

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قیمت بلیت قطار قیمت بلیت اتوبوس قیمت بلیت هواپیما نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قم؛ غلامحسین دباغ گفت: از اول اردیبهشت امسال خرید بلیت قطار‌های حومه‌ای فقط از طریق سایت ticket.rai.ir و نرم افزار سبرا امکان پذیر است و از وب سایت‌ها و سیستم آژانس‌های مسافری حذف شده است.    وی افزود: مسافران حومه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت و دانلود نرم افزار سبرا نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.   دباغ گفت: برای سهولت در فرآیند دریافت، نرم افزار مذکور و نحوه استفاده از آن در کانال ایتا راه آهن قم به نشانی https://eitaa.com/ravabetomomiqomrailway بارگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • مدل قیمت‌گذاری گواهی اسقاط خودرو تغییر می‌کند
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا
  • آسمان در اختیار متمولین؛ از بلیت هواپیمای نجومی تا خرید جت شخصی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت